Aviseringar
Rensa alla

Tjej tappat känslorna..


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille på 16år. och jag har ett förhållande med en tjej som är 17.

Jag vill inget annat än att vara med henne eller att ha hennes kärlek.

Men jag har gjort en del dumma saker, T.ex Slagit till henne (En lätt bitchslap) efter att jag förlorade på GH, sagt en del saker som sårat henne.
Och vänt henne ryggen och frågat hennes kompis om hon kan höra hur det är med henne. (EFtersom hon sällan svarade och pratade knappt)

Så jag sårade henne rejält. Men det går inte en sekund utan att jag saknar henne. Och nu har skolan börjat, och både hon och jag jobbar.

Och hon har mycket läxa. Så hon har inte tid säger hon..

Enligt henne har jag förändrats till någon som inte tänker sig för vad jag säger, och sårar folk.
Och jag håller med! Det stämmer, Men jag har börjat hitta tillbaka till den jag var förut. Men nu så säger hon att hon tappat känslorna och vet inte vad hon tycker om mig längre.

Så jag har fått en ny chans. och jag hade tänkt att vi skulle fara och äta middag och sedan bowla. Och ta det hela som en dejt och lära känna varandra igen.
För vi pratade nästan bara 1månad innan vi blev tillsammans och sedan har det hållt i 2månader och 3veckor..

Men jag känner att jag måste fixa detta! För det är hon jag vill ha! Ingen annan!
Men det hjälper inte att säga det om hon inte känner något för mig längre.

Så hjälp!! Vad ska jag göra? hur ska jag få tillbaka min tillit, Sona mina synder och kunna få en nytändning på förhållandet?

// Kent?


   
Citera

Skaffa en tjej som gillar att bli slagen och sårad väl[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul skämt!
Varför jag slog henne var eftersom jag är dålig förlorare och hon retade mig. Vet inte vad som hände Jag slog henne bara :O Det var inte meningen!

Och jag tänker inte skaffa en ny tjej som gillar att bli sårad! -.-


   
SvaraCitera

Xkenta:

Slagit till henne

var det mer eller mindre på skämt eller blev du arg på riktigt och så bara slog du till henne? :O

Om du inte redan har gjort det säg typ allt det du skrev nu? Alltså att du saknar henne och att hon är "den enda". Tjejer går på sån skit 😉


   
SvaraCitera

Xkenta:

Det var inte meningen!

[tard]


   
SvaraCitera

Xkenta:

Varför jag slog henne var eftersom jag är dålig förlorare och hon retade mig.

Ja men klart hon ska ha en smäll då, jävla hora alltså[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

theperfectgirl:

var det mer eller mindre på skämt eller blev du arg på riktigt och så bara slog du till henne? :O

Det var en liksom, Lägg av! Det är inte roligt slag!

Inte som typ, Jag hatar dig!
Som, lägg av, du vet att ajg hatar att bli retad.


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

Tjejer går på sån skit 😉

This. Vi är fantastiskt sentimentala. Det borde vara lagar mot sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan fan dra åt helvete jävla kvinnomisshandlare


   
SvaraCitera

Xkenta:

Slagit till henne (En lätt bitchslap) efter att jag förlorade på GH

Seriöst, vad i helvete?


   
SvaraCitera

Xkenta:

T.ex Slagit till henne (En lätt bitchslap) efter att jag förlorade på GH

Xkenta:

sagt en del saker som sårat henne.

Xkenta:

2månader och 3veckor..

Jävla snabb förändring, du.
Säger som alla andra: Dude, wtf.


   
SvaraCitera

Xkenta:

Slagit till henne (En lätt bitchslap) efter att jag förlorade på GH

Image

cp.


   
SvaraCitera

tard.


   
SvaraCitera