Aviseringar
Rensa alla

Tjej trakasserad av ex


Ämnesstartare

Min tjejs ex trakasserar henne genom att tafsa på henne etc(dom går i samma klass), vill hjälpa henne få skiten att sluta, men gillar samtidigt inte att bete mig som att killen existerar då jag hatar att verka avundsjuk.

Hur göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Hon får la säga till?
Nästan gång han gör det så får hon skrika/slå/gråta/gå till rekton eller göra något annat som skapar lite reaktioner och som avskräcker honom.

Slå honom med en stol, det hjälper.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur göra?

Visa att det är du som är mannen i hennes liv nu.
Sätt han på plats, som män gjort i tusentals år innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt kvinnan ta egna beslut. Fan hon är kapabel till att säga ifrån/slåss, eller har hon något handikapp? Typ att hon är för konservativ för att säga emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske gillar det...?


   
SvaraCitera

Dumpa henne, tippat attentionwhore att hitta på sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Min tjejs ex trakasserar henne genom att tafsa på henne etc(dom går i samma klass),

Säger/gör hon nånting som får honom att förstå att hon inte vill?

Greger_EFG:

vill hjälpa henne få skiten att sluta, men gillar samtidigt inte att bete mig som att killen existerar då jag hatar att verka avundsjuk.

Det må hända att du hatar att vara avundsjuk, men din flickvän då? Hon måste säga ifrån sig, men du bör hjälpa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Låt kvinnan ta egna beslut. Fan hon är kapabel till att säga ifrån/slåss, eller har hon något handikapp? Typ att hon är för konservativ för att säga emot.

Vettigaste rådet hittills. Fruntimmer som inte klarar av att sköta sina egna problem är det värsta jag vet. Det är bara att säga till. Hjälper inte det får man hota med stryk eller anmäla till snuten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spöa honom, hade jag gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Typ att hon är för konservativ för att säga emot.

hahaahhahahahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon går i sjuan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Sätt han på plats, som män gjort i tusentals år innan.

Jaa fast jag e så trött på hela det tillvägagångsättet plus att det kanske får fel effekt.

Nintendo:

Nästan gång han gör det så får hon skrika/slå/gråta/gå till rekton eller göra något annat som skapar lite reaktioner och som avskräcker honom.

Lärarna verkar dock inte ta det på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Lärarna verkar dock inte ta det på allvar.

Som sagt, då får hon säga till honom. Ordentligt. Inte "näää, sluta [sad][sad][sad]" utan "rör du mig igen så skalperar jag dig [mad]" med eventuell örfil. Om hon inte klarar av det får hon gå till rektorn. Eller polisen. Hur som helst tycker jag synd om dig.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur göra?

Hur svårt är det att gå fram till exet och be honom att sluta tafsa?


   
SvaraCitera

iddqd:

Fruntimmer som inte klarar av att sköta sina egna problem är det värsta jag vet.

Tru dat nigga [cute]


   
SvaraCitera