Aviseringar
Rensa alla

Tjej våldtogs av klasskompis


Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5666709.ab
http://frianyheter.wordpress.com/2009/07/30/valdtakten-i-hammarkullsskolan/

Stina våldtogs i sin egen skola.
Inför klasskamraterna drog två elever iväg henne till ett grupprum.

– Jag skrek på hjälp men ingen reagerade, säger hon i förhör.

Dom:

Hadi Mahdi född 1993 (15 år vid övergreppet) döms till ungdomstjänst i 30 timmar samt skall betala skadestånd till målsäganden med 5000 kr. Brottet han döms för är sexuellt ofredande. Offentlig försvarare tillerkänns ersättning av allmänna medel med 33 339 kr.

Shivan Tofik född 1992 (17 år vid övergreppet) döms till sluten ungdomsvård i 6 månader för våldtäkt. Han skall betala 81 900 kr i skadestånd till målsäganden. Offentlig försvarare tillerkänns ersättning av allmänna medel med 39 239 kr.

Jag kan inte förstå vad det är med invandrarkillar och våldtäkter? Ligger det i deras kvinnofientliga natur eller är dom bara ofta dumma i huvudet?


   
Citera
Ämnesstartare

arkebusera våldtäktsmän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Ligger det i deras kvinnofientliga natur eller är dom bara ofta dumma i huvudet?

Nja kanske mer i deras kultur än deras huvuden och natur.


   
SvaraCitera
Issen

Sheriffen:

Ligger det i deras kvinnofientliga natur eller är dom bara ofta dumma i huvudet?

Dessa två enskilda individer ja, inte invandrarkillar i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inte förstå vad det är med sverigedemokrater och rasism? ligger det i deras misslyckade uppfostran eller är de ofta bara dumma i huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Dessa två enskilda individer ja, inte invandrarkillar i sig.

Men varför är invandrarkillar så överrepresenterade i våldtäkter, det måste ju bero på något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag kan inte förstå vad det är med sverigedemokrater och rasism? ligger det i deras misslyckade uppfostran eller är de ofta bara dumma i huvudet?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag kan inte förstå vad det är med sverigedemokrater och rasism?

Vad är rasistiskt med det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skär upp en invandrares arm, skär sedan upp din. Ni har likadant blod, ni är båda två människor. Bara för att man är invandrare så föds man inte ond, det är så människan kan vara, tyvärr! Svenskar kan nog också våldta sörru. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Vad är rasistiskt med det här?

Du säger att våldtäkt ligger i deras natur alternativt att dem är dumma i huvudet...


   
SvaraCitera
Issen

Sheriffen:

Men varför är invandrarkillar så överrepresenterade i våldtäkter, det måste ju bero på något?

Jadu, placerar man en folkgrupp eller personer från olika folkgrupper i en förort med dåliga förhållanden så blir det problem, det har man vetat i rätt många tusen år, men inte fan bryr man sig för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan va hemskt!!! Och han fick bara sex månader för det också?!? Fy fan vilket helvetes jävla sjukt land vi lever i...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Bara för att man är invandrare så föds man inte ond

Det har jag inte heller skrivit. Men vi kan ju inte blunda för att invandrare är överrepresenterade när det gäller våldtäkter.

Angelize:

Svenskar kan nog också våldta sörru. [wink]

Självklart, men hur ofta är det?

fistforfight:

Du säger att våldtäkt ligger i deras natur alternativt att dem är dumma i huvudet...

Något fel är det ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

placerar man en folkgrupp eller personer från olika folkgrupper i en förort med dåliga förhållanden så blir det problem

Hur många miljarder människor i världen lever inte under dåliga förhållanden men dom flesta våldtar inte som framförallt araber och nordafrikener gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste den löpsedeln idag med min klass. Awkward silence. Alla tänkte för en sekund samma tanke.


   
SvaraCitera