Aviseringar
Rensa alla

Tjej våldtogs av klasskompis


Ämnesstartare

Sheriffen:

Hur många miljarder människor i världen lever inte under dåliga förhållanden men dom flesta våldtar inte som framförallt araber och nordafrikener gör.

Sheriffen:

Vad är rasistiskt med det här?

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För det är ju bara invandrarkillar som gör sådant. Håller med dig alltså. De är dumma i huvudet för att de har en annan etnisk bakgrund som inte passar in i Sverige.

Fan alltså. Att sverige inte kunde öppna upp ögonen och bli som du och jag. Hjärntvättade rasister som lever på att trackasera andra för att vi själva har råkat ut för dåliga människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Inför klasskamraterna drog två elever iväg henne till ett grupprum.

– Jag skrek på hjälp men ingen reagerade, säger hon i förhör.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Alla tänkte för en sekund samma tanke.

"Vem ska det bli?" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olika kulturer sida vid sida skapar problem. Därför har vi nationsgränser.

Brist på civilkurage är ett tecken på en fallande civilisation. Klasskamraterna tillät det ske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Det har jag inte heller skrivit. Men vi kan ju inte blunda för att invandrare är överrepresenterade när det gäller våldtäkter.

Människor som inte är födda i Sverige är överrepresenterade vid i stort sett alla typer av brott. Det är förmodligen väldigt mycket kulturella skillnader som spelar in, orsakerna spelar mindre roll. Som tonårstjej ska man inte behöva vara rädd för att bli våldtagen mitt på dagen på sin egen skola.

Jag röstar för selektiv invandring, att Sverige aktivt markerar vilka folkgrupper som är önskvärda och vilka som är icke-önskvärda i landet. Det i kombination med en förändring av det juridiska systemet, en våldtäktsman ska inte komma ut igen efter bara ett halvår... [tard]


   
SvaraCitera
Issen

Sheriffen:

Hur många miljarder människor i världen lever inte under dåliga förhållanden men dom flesta våldtar inte som framförallt araber och nordafrikener gör.

Hur många miljoner människor har cancer, alla dom dör inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Brist på civilkurage är ett tecken på en fallande civilisation. Klasskamraterna tillät det ske.

så jävla sant. Blev förbannad när jag läste att ingen gjorde något[mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är hemskt att människor våldtar. Etnicitet är däremot irrelevant.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det är fler män än kvinnor som våldtar - hatar du män också?


   
SvaraCitera

"Två killar släpade in Stina i ett grupprum och turades om att förgripa sig på henne. Enligt tingsrättens dom har sextrakasserier blivit vardag på Hammarkullsskolan – som nu ska granskas. ”Jag tycker att vi har en trevlig stämning”, säger en av rektorerna."

HAHAHAHA FYFAN VA FAIL xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

så jävla sant. Blev förbannad när jag läste att ingen gjorde något[mad][mad][mad][mad]

Förmodligen fattade ingen att hon faktiskt blev våldtagen, det hände i ett grupprum, ingen såg det väl hända misstänker jag. Men fan vad hemskt för den tjejen, hon kommer ju att må skit ett bra tag framöver.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Anarkandi:

Etnicitet är däremot irrelevant.

Faktiskt inte om man läser brottsstatistik. Det innebär inte att jag hatar alla som inte är blonda svenskar. Jag bor i ett invandrartätt område och umgås med både araber, kurder och asiater...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, blattar som våldtar alltså, vad är det för samhälle vi lever i egentligen? Allt är blattarnas fel, va har de gjort med svennarna? Nu LÄR dem våra ariska småpojkar!! Ush o fy, vi löser det genom att sluta ta in fler.

Och ja, det är hemskt att en tjej ska bli våldtagen på sin egen skola, och att straffen är så låga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

en våldtäktsman ska inte komma ut igen efter bara ett halvår... [tard]

Nej. Våldtäkt ska ge minst 5 års fängelse och vid grova minst 15 år.

Issen:

Hur många miljoner människor har cancer, alla dom dör inte.

Nej men många. Sämsta liknelsen förövrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Förmodligen fattade ingen att hon faktiskt blev våldtagen, det hände i ett grupprum, ingen såg det väl hända misstänker jag. Men fan vad hemskt för den tjejen, hon kommer ju att må skit ett bra tag framöver.

Ja men jag blir ändå SKIT ARG[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Issen

Sheriffen:

Nej men många. Sämsta liknelsen förövrigt.

Nej det var en jävligt bra liknelse. Alla gör inte exakt likadant men riskerna ökar.


   
SvaraCitera