Aviseringar
Rensa alla

Tjej visade intresse men det verkar svalna?!


Ämnesstartare

isola:

Man kan ju komma på efter ett tag att man inte alls är intresserad av den personen

ja jag vet, men det är ju inte det man tänker och eftersom hon redan varit intresserad av mig så blir det ju annorlunda...sumpar det väl likadant som förra gången.. pallar inte!


   
SvaraCitera

jag tror på att du inte ska höra av dig. om hon är intresserad så hör hon av sig och då får du svara på hennes signaler, om du fortfarande är på då vill säga...


   
SvaraCitera

Imouse:

ja jag vet, men det är ju inte det man tänker och eftersom hon redan varit intresserad av mig så blir det ju annorlunda...sumpar det väl likadant som förra gången.. pallar inte!

Fråga henne! vi är inte tankeläsare och vi tjejer gillar killar som kan säga rakt ut vad ni känner.
Det kan vara ett missförstånd och någonting hänt så hon inte orkar vara som förut tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fråga henne! vi är inte tankeläsare och vi tjejer gillar killar som kan säga rakt ut vad ni känner.
Det kan vara ett missförstånd och någonting hänt så hon inte orkar vara som förut tex.

Men det var likadant som förra gången fast då var jag verkligen för på men nu tycker jag inte jag varit det... jag sa att jag gilla henne då och hon sa att vi inte ens känner varandra osv. och nu gör vi ju det och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig 🙁

Men å andra sidan vill jag inte förstöra vänskapen heller så det kanske är bäst att fråga innan det blir för mycket...men asså ja, skiter jag i att höra av mig kan det ju vara så att det blir motsatt effekt!


   
SvaraCitera

Imouse:

ja hon är den som vill känna att hon måste jaga sitt objekt... hon vill ha någon som är svårfångad! Därför jag inte vågar höra av mig trots att jag vill...

okej, men låt henne då [smile] Själv skulle jag bli väldigt frustrerad om jag inte fick visa på något sätt att jag gillade en person, men är det så hon vill ha det så.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Imouse:

och nu gör vi ju det och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig 🙁

Svårt att veta ibland, men var dig själv så mycket det går.
Det går absolut att fråga hur hon känner utan att vara för påig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag vet inte men hon är speciell så här i början men faan... vi har sjukt kul tillsammans dock var jag lite off idag och även igår... kan det vara för att jag märker att något är på g att hända och blir mer försiktig med vad jag säger?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera