Aviseringar
Rensa alla

Tjejbyxor?


Ämnesstartare

Undrar hur dessa byxor skulle klä mig som kille eftersom jag är lång och smal och blev kär i dessa byxor, ser lagom sleazeiga ut [y]. Men kan jag ha dessa på mej utan att det ser sjukt ut?
Finns det några liknande byxor?

Tacksam för svar [bigsmile]

Runaway jused från BikBok

runaway_jused.jpg


   
Citera

Levis hade ett par som var mer baggy för killar för ett par år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ickegodkänd:

Levis hade ett par som var mer baggy för killar för ett par år sedan.

Mer info skulle vara guldvär men tack ändå [bigcheers]


   
SvaraCitera

zetor:

Men kan jag ha dessa på mej utan att det ser sjukt ut?

Finns BikBok i staden du bor i är det ju bara att du går dit och provar dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Finns BikBok i staden du bor i är det ju bara att du går dit och provar dem?

Bor dessvärre i Finland [sad]


   
SvaraCitera

zetor:

Bor dessvärre i Finland [sad]

Hm, det var ju knepigt. Men såna jeans är ju på modet nu, så det lär ju finnas på många affärer. Gå en sväng på stan och kolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Gå en sväng på stan och kolla.

Har redan gjort. men skulle jag få en bekräftelse av någon som har något smak för mode/utssende att jag inte skulle se förjävlig ut så är det lätt för mig att åka över med båten och köpa dessa[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Finns det några liknande byxor?

Har ju det problemet också att två av mina tjejkompisar har exakt likadan från bikbok så skulle va mindre pinsmat med något liknande kanske mer kill stil[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg en kille med dom där slitna gina tricot-jeansen, såg rätt normalt ut tills man såg gina-loggan där bak [smile]
så dom där funkar nog!


   
SvaraCitera

zetor:

men skulle jag få en bekräftelse av någon som har något smak för mode/utssende att jag inte skulle se förjävlig ut så är det lätt för mig att åka över med båten och köpa dessa[y]

Vill du vara lite sleaze-ig är ju tjejbyxor inga problem, tycker du ska köra på det om du tycker att de är snygga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Vill du vara lite sleaze-ig är ju tjejbyxor inga problem, tycker du ska köra på det om du tycker att de är snygga!

Håll tummarna för mig att jag inte blir plockade av några gayhatare då[bigsmile] För jag tror att jag köper dom där nu tack var er hjälp, Men tipsen får gärna strömma in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

dom där slitna gina tricot-jeansen

Länk/Bild?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Länk/Bild?

jeeeansen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jeeeansen

Tack, men vad är lixom största skillnaderna mellan kill och tjej byxor. För jag vill verkligen inte att min snopp ska sticka ut som ett berg där framme[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

sticka ut som ett berg

Eller att stackarn blir klämmd[blush]


   
SvaraCitera