Forumet - tjejen

tjejen

283 0 54
Det är en tjej i min skola som jag har spanat in den senaste veckan. Så idag blev jag presenterad för henne av en gemensam vän. Hur tycker ni jag skall göra för att börja flörta med henne? Jag har några kompisar i hennes klass, men inte mer än så och jag vet inte om hon har pojkvän. Hon är ett år äldre också, men det kanske inte spelar så stor roll? Hur tycker ni att jag ska göra på bästa sätt?

Spana också in:

Revlis:

Börja snacka, försök skicka tydliga signaler, ni har ju blivit presenterade för varandra så nu är ju redan halva jobbet avklarat![y]
Sen när du känner att det är dags så får du fråga om hon vill göra något i helgen. :-)

Det är sant :) du får det att låta så enkelt :P
Triple T:

Låter ju gulligt.

Men jag tycker att det bästa med en romans/kärlek är, helt klart, startgroparna. Pirrigheten. De första flörtarna. Tiden då man bara ser just henne, tiden då man bara tänker på, ja precis, just henne. Det är då man dansar på rosor. Det är då jag varit som lyckligast.

haha, det du säger är sant. men i mitt stadie nu, vill jag bara ha henne :P
sockerdricka:

Det är sant :) du får det att låta så enkelt :P

Hm, ja, det är väl inte så enkelt precis. Men om du är väldigt blyg så får du verkligen ta mod till dig och ge dig fan på att du ska göra det och sedan bara göra det, funkar för mig ibland i alla fall. Fast eftersom du nu redan har blivit presenterad så borde det ju inte vara så farligt eller?[wink]