Aviseringar
Rensa alla

tjejen


Börja snacka, försök skicka tydliga signaler, ni har ju blivit presenterade för varandra så nu är ju redan halva jobbet avklarat![y]
Sen när du känner att det är dags så får du fråga om hon vill göra något i helgen. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Börja snacka, försök skicka tydliga signaler, ni har ju blivit presenterade för varandra så nu är ju redan halva jobbet avklarat![y]
Sen när du känner att det är dags så får du fråga om hon vill göra något i helgen. 🙂

Det är sant 🙂 du får det att låta så enkelt 😛


   
SvaraCitera

Låter ju gulligt.

Men jag tycker att det bästa med en romans/kärlek är, helt klart, startgroparna. Pirrigheten. De första flörtarna. Tiden då man bara ser just henne, tiden då man bara tänker på, ja precis, just henne. Det är då man dansar på rosor. Det är då jag varit som lyckligast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Triple T:

Låter ju gulligt.

Men jag tycker att det bästa med en romans/kärlek är, helt klart, startgroparna. Pirrigheten. De första flörtarna. Tiden då man bara ser just henne, tiden då man bara tänker på, ja precis, just henne. Det är då man dansar på rosor. Det är då jag varit som lyckligast.

haha, det du säger är sant. men i mitt stadie nu, vill jag bara ha henne 😛


   
SvaraCitera

sockerdricka:

Det är sant 🙂 du får det att låta så enkelt 😛

Hm, ja, det är väl inte så enkelt precis. Men om du är väldigt blyg så får du verkligen ta mod till dig och ge dig fan på att du ska göra det och sedan bara göra det, funkar för mig ibland i alla fall. Fast eftersom du nu redan har blivit presenterad så borde det ju inte vara så farligt eller?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Jaså? Är det något dåligt?

Klart det är. [sad] Jag faller aldrig för någon så jag måste dissa alla som gör det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Hm, ja, det är väl inte så enkelt precis. Men om du är väldigt blyg så får du verkligen ta mod till dig och ge dig fan på att du ska göra det och sedan bara göra det, funkar för mig ibland i alla fall. Fast eftersom du nu redan har blivit presenterad så borde det ju inte vara så farligt eller?

haha 😛 egentligen inte. men det känns riktigt konstigt när jag tänker på det. känner mig i underläge på något sätt, fast det borde jag inte göra.. vettte fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Hm, ja, det är väl inte så enkelt precis. Men om du är väldigt blyg så får du verkligen ta mod till dig och ge dig fan på att du ska göra det och sedan bara göra det, funkar för mig ibland i alla fall. Fast eftersom du nu redan har blivit presenterad så borde det ju inte vara så farligt eller?

haha 😛 egentligen inte. men det känns riktigt konstigt när jag tänker på det. känner mig i underläge på något sätt, fast det borde jag inte göra.. vettte fan


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Klart det är. Jag faller aldrig för någon så jag måste dissa alla som gör det.

🙁
Du är uppenbarligen alldeles för snygg för ditt eget bästa, du borde helt enkelt sluta ta hand om ditt hår/duscha/borsta tänderna så ska du se att ditt problem löser sig![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

🙁
Du är uppenbarligen alldeles för snygg för ditt eget bästa, du borde helt enkelt sluta ta hand om ditt hår/duscha/borsta tänderna så ska du se att ditt problem löser sig![y]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!!1!!!!!! [love][love][love] JAg borstar inte hår eller tänder. Har inte klippt mig på månader. Duschar var tredje eller fjärde dag typ. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

🙁
Du är uppenbarligen alldeles för snygg för ditt eget bästa, du borde helt enkelt sluta ta hand om ditt hår/duscha/borsta tänderna så ska du se att ditt problem löser sig![y]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!!1!!!!!! [love][love][love] Jag borstar inte hår eller tänder. Har inte klippt mig på månader. Duschar var tredje eller fjärde dag typ. [smile] Jag tror inte det är mitt utseende som gör det så mycket.


   
SvaraCitera

sockerdricka:

haha 😛 egentligen inte. men det känns riktigt konstigt när jag tänker på det. känner mig i underläge på något sätt, fast det borde jag inte göra.. vettte fan

Att du känner dig i underläge är eftersom hon är 1 år äldre antar jag? Det är bara psykologiskt och du kan komma över det.
Ett år är ingenting, tänk inte på det, ni är jämnåriga. Och det är ju inte heller konstigt på något vis att börja prata med henne, ni har ju blivit presenterade!
Go for it!

Det skulle kanske kunna underlätta om er gemensamma kompis var med som en typ av stöd, vet inte hur du känner gällande det dock.


   
SvaraCitera

sockerdricka:

Hon är ett år äldre också, men det kanske inte spelar så stor roll?

Ett år är ju inte mycket, men det beror på.. Hur gammla är ni?

sockerdricka:

Hur tycker ni att jag ska göra på bästa sätt?

Typ bjud upp henne till dans på nånn typ skolbal, och sen fråga om hon kanske vill träffas och göra nått nånn annan gång. Sen kan ni ju typ börja umgås lixzom.


   
SvaraCitera

Nuppineula:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!!1!!!!!! Jag borstar inte hår eller tänder. Har inte klippt mig på månader. Duschar var tredje eller fjärde dag typ. Jag tror inte det är mitt utseende som gör det så mycket.

[surprised]
Woah!

Men börja översminka dig med uteslutande lila smink och sen så bleker du håret och klipper lite slumpmässigt i det... Ja, och raka av ögonbrynen med! That should do the trick![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Att du känner dig i underläge är eftersom hon är 1 år äldre antar jag? Det är bara psykologiskt och du kan komma över det.
Ett år är ingenting, tänk inte på det, ni är jämnåriga. Och det är ju inte heller konstigt på något vis att börja prata med henne, ni har ju blivit presenterade!
Go for it!

Tack.. Du boostar mitt ego, i like it!

Revlis:

Det skulle kanske kunna underlätta om er gemensamma kompis var med som en typ av stöd, vet inte hur du känner gällande det dock.

Jo men det kan vara passande. Det kommer bli såhär: Jag kommer gå fram till våran vän och sedan kommer jag typ titta på henne och le eller nått nu i början. Något mer kommer det inte bli det är jag övertygad om ..


   
SvaraCitera