Aviseringar
Rensa alla

Tjejen...


Ämnesstartare

Om en tjej har känt dig ett tag men nu på sista tiden börjat ropa på en, börjat säga att jag ska sitta där och idag tom kramat en, är hon intresserad då?
Hon blir öppen när hon är ensam med mig och har bara kramat mig när vi varit ensamma, gott tecken va? Men hon värkar lite player-aktig så jag vet inte om jag gillar henne, hon är med alla möjliga killar men hon är eller har inte varit ihop med någon av dem och kommer inte att vara så jag har ingen aning!!!! [confused]
Hon har även bett om mitt nummer ca 100 gånger och äntligen fått det och hon smsar mig 5-6 gånger per dag(alltså jag menar typ "Görs?", vad som sedan händer....).

Tackar på förhand!


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaa men denna är ju ändrad, samt kanske man vill ha mer tips?
Går det?

Annars ber jag om förlåtelse.


   
SvaraCitera

Vad jag har uppfattat av att prata och se på andra människor så verkar inte killplayers och tjejplayers likadana. Rätta mig om jag har fel men de killarna brukar knulla för knullandets skull medan tjejen gör det för:

1. Skada sig själv.
2. Tro att hon kan bli en flickvän men inser att hon inte kan.
3. Backar innan hon blir sårad.

Konstigt att jag inte har stött på en brud som sagt "Åh, jag vill knulla honom för att har så snygg rumpa."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Konstigt att jag inte har stött på en brud som sagt "Åh, jag vill knulla honom för att har så snygg rumpa."

Du har faktist en poäng!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Annars ber jag om förlåtelse.

du är förlåten


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

dubbeltråd lås


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera