Aviseringar
Rensa alla

Tjejen äldre killen


Ämnesstartare

Och en till fråga!

Skulle du som kille kunna tänka dig att ha en äldre tjej?
Varför? Varför inte?
[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åldern räknas inte. Handlar om de är mogna eller ej. Min pojkvän är ett och ett halvt år yngre än mig men mognare än många andra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MinorPenta:

När jag gick i 8:e klass var jag kär i en kille som var 2 år yngre. Konstigt eller?

Med tanke på att tjejer generellt sett är 1-3 år före i mental mognad i den åldern jämfört med jämngamla killar så betyder det att du i realiteten förmodligen är som en kille i 4-5:e klass. Mentalt sett alltså.

Allt som avviker från det "normala" anses ju som konstigt så ja, du får nog klassas som lite konstig.


   
SvaraCitera

MinorPenta:

Är jag ensam om detta?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mkay tack för alla svar [cheers]


   
SvaraCitera

jag själv skull inte vilja snuska med en ett år yngre kille, beror nog mest på att jag inte sett ngn najs kille som är yngre än jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl inte konstigt =/ mina kompisar säger faktiskt samma sak..
Men jag är 94:a och har varit tsm med en 95:a och en 96:a ..

Det är ju inte i åldern man blir kär utan i personen och då blir ju åldern osynlig och när jag tänker tillbaka att jag var tsm med en 96:a känns det sjuukt. Men han betedde sig som han var i min ålder och det fanns egentligen inget fel med det .. [cute]


   
SvaraCitera

MinorPenta:

Är jag ensam om detta?
Diskutera!

MinorPenta:

Skulle du som kille kunna tänka dig att ha en äldre tjej?
Varför? Varför inte?

Hade ett KK som va äldre.

Va rätt kul, hon hade ju haft karriär sjukt länge, hade alltid en massa stories att berätta(hon va liksom 15 år äldre) etc etc.

Men å andra sidan va hon ju inte lika fräsch som en själv, så det drog ner på sexet villket inte var lika kul.

Så det är rätt så "+-=o"


   
SvaraCitera

Nej, inte konstigt. Jag tycker till och med att det känns så när jag är tillsammans med en som är i samma ålder och jag har en gång varit tillsammans med en som är 1 år yngre än jag.
Är nu väldigt intresserad av en i samma ålder som mig och det känns väl lite skumt, men inom kärlek spelar inte ålder någon stor roll.


   
SvaraCitera

Det är inget fel i det. Gillar du honom ,och han visar sig vara intresserad av dig är det bara att köra på[y]


   
SvaraCitera

Hej MinorPenta,

Absolut inget fel i att tända på en kille som är äldre än dig. Är det något som är fel här så är det att tro det som du gör. Finns massor av killar som tänder på tjejer som är äldre och/eller längre än dem själva. Smaken är som baken!


   
SvaraCitera

1 år yngre, ojj det var ju mycket xD ?
Nej men satsa på det tycker jag [bigsmile]


   
SvaraCitera

Inte alls.. Själv är jag 91:a och tänder på tjejer som är 2 till 10 år äldre. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MinorPenta:

Skulle du som kille kunna tänka dig att ha en äldre tjej?
Varför?

Ja...93:a 94 95 kanske 96

Varför inte de e bara nåt år i mellan
Jag är 94 pwn 😉


   
SvaraCitera

Det är ju bara ett år, inte alls konstigt.
Vet många som har pojkvänner som är lite yngre [cute]


   
SvaraCitera