Aviseringar
Rensa alla

Tjejen är tillsammans med någon annan


Ämnesstartare

Hallå! Har stöt på ett problem nyligen. Jag har alltså fallit för en tjej i min klass men problemet är ju då att hon redan har en kille 🙁 Behöver hjälp med hur jag ska gå till väga. Hon värkar ändo hyfsat intresserad av mig. Tex för någon vecka sedan när vi skulle åka in till stan med klassen och stod och väntade på bussen ute i kylan ville hon att jag skulle hålla om henne för att hon frös. Sedan på bussen vilade hon huvudet mot min axel för att hon var trött. Hon vill också väldigt gärna sitta bredvid mig på tex bussen eller om vi då är på studiebesök eller liknande. När vi går bredvid varandra ville hon även hålla handen. Och var dag möts man av en kram. Hur ska man tolka alltihop? Med tanke på att hon faktiskt har en kille. Är själv en hyfsat blyg kille och skulle vara fantastiskt om man kunde få lite hjälp om hur man ska gå till väga

MVH Adamsvj


   
Citera
höna

Adamsvj:

? Med tanke på att hon faktiskt har en kille

...så har du ej något med dom att göra, men knäppt att hon håller på så! fråga.


   
SvaraCitera

vilken hora??? hon kmr säkert va sådär me ngn annan när ni bli tsms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker också att det verkar knäppt att hon håller på så. Men i övrigt är hon är riktigt schysst person med go personlighet. Får la ta och fråga henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

...så har du ej något med dom att göra, men knäppt att hon håller på så! fråga.

har ingenting med dem att göra. Är ju riktigt bra vän med henne med hennes kille har jag aldrig träffat


   
SvaraCitera

Det finns vissa som ba tycker om att krama o va nära folk utan att det behöver handla om något intresse alls för att utveckla till ett förhållande

Fast ja

Adamsvj:

Får la ta och fråga henne


   
SvaraCitera

Går ju att ha flera relationer.


   
SvaraCitera

tänkte direkt på den här av någon anledning:
Vissa gillar ju polygami


   
SvaraCitera

Döda honom vett ja! [tard]


   
SvaraCitera

gunar1234567890:

Döda honom vett ja!

låter som en bra idé.

tycker de ska ha duell.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

låter som en bra idé.tycker de ska ha duell.

helst med lasersvärd och pistolfingrar eller laserögon. tycker att duellen skall äga rum på nån legendarisk plats, typ jupiter/himlen...


   
SvaraCitera

gunar1234567890:

helst med lasersvärd och pistolfingrar eller laserögon. tycker att duellen skall äga rum på nån legendarisk plats, typ jupiter/himlen...

tänker mer typ med värja. eller flintlåspistoler. jävligt manligt. fast ditt förslag låter också bra.


   
SvaraCitera

LOL


   
SvaraCitera

Player, eller ser dig som en vän? Respektera henne att hon har kille, försöker hon göra fel vet du att hon säkert inte lär bli en bra flickvän för dig heller.


   
SvaraCitera