Aviseringar
Rensa alla

Tjejen dödar konversationen.


Ämnesstartare

Hej jag är 17år kille å min tjej är 16.

Har märkt hon dödar dom flesta konversationer på sms.
Jag gillar inte sms så mkt men gillar att ha kontakt med henne, men hon verkar inte merka något fel med våra konversationer på sms medans jag tycker dom är mest skit tråkiga om jag ska vara ärlig.

Typiskt samtal:

Jag: Heej va göru? (: <3
Hon: är med pillan, dudå? <3
Jag: Nä inte mkt 🙁 Men vad gör ni då? (: <3
Hon: Inte mycket<3
Jag: okey<3

Tycker hon verkar tråkig utan smile och ger korta tråkiga svar precis som jag stör eller hon inte vill smsa -.-'

Samtal jag vill/förväntar mig:

Jag: Heej va göru? (: <3
Hon: är med pillan, dudå? (: <3
Jag: Nä inte mkt 🙁 Men vad gör ni då? (: <3
Hon: vi har jätte tråk 🙁 ge oss tips på vad vi ska göra! <3
Jag: om jag visste något skoj skulle jag inte ha tråkigt just nu x) <3
Hon: haha sant (: <3

Alltså jag frågar följd frågor för att utveckla samtalet satt de blir mer kul, men hon bara ger korta svar och hon skulle aldrig fråga mej följd frågor, om jag sa jag har tråkigt eller inte mår bra skulle jag bara få ett okej.

Hur kan jag säga till henne utan att säga hon e tråkig?
Och varför gör hon såhär tro? hon är såååå prat glad när vi ses och hon messar mkt med vänner varje dag.


   
Citera

Du är 17 sa du? Är du verkligen säker på det?


   
SvaraCitera

Vad ovanstående sa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet låter konstigt men jag övertänker alltid de mesta.
Men huvudsaken är hur ska jag kunna ha en normal rolig konversation med henne över sms när vi inte är med varandra?


   
SvaraCitera

ågu


   
SvaraCitera

du kan ju inte analysera ett förhållande utefter era smskonversationer.. hon kanske vill umgås med "pillan" i fred.


   
SvaraCitera

Dessa hjärtan...


   
SvaraCitera

mm.. tänk om hon skulle glömma göra hjärtan en gång, världens undergång ju


   
SvaraCitera

cynkz:

Jag: Heej va göru? (: <3
Hon: är med pillan, dudå? <3
Jag: Nä inte mkt 🙁 Men vad gör ni då? (: <3
Hon: Inte mycket<3
Jag: okey<3

håller med ovanstående men vill fråga: svarar hon någonsin något annat än inte mycket?


   
SvaraCitera

Jag brukar också överanalysera när jag märker att folk ger mig korta svar, då gör jag det själv! Sen hör jag inte av mig mer tills den personen gör det.

Brukar hon någonsin höra av sig först eller är det bara du ? För om det är så att det bara är du som hör av dig, och hon ger dig korta svar då tycker jag att det är på tiden att du ska vänta tills hon hör av sig.


   
SvaraCitera

iosdflkd239oelds


   
SvaraCitera

lefgkjlzms KSKSKSKSKSKSkiJHDKJJF


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

För att vara lite seriös så är tjejer generellt jävligt dåliga på sånt här av vad jag har märkt.

De dödar konversationer båda via text men även irl i en mycket högre utsträckning än killar. Känns som att många känner att de inte behöver bjuda till bara för att de är just tjejer.

Om du är tråkig eller har en dryg attityd så kan du dra åt helvete oavsett vilket kön du tillhör eller hur snygg du tycker att du är, min kuk får du aldrig smaka på [cool] jävla mongon.


   
SvaraCitera

Alla satans hjärtan [shake].


   
SvaraCitera