Aviseringar
Rensa alla

Tjejen eller Kommpisen?!


Ämnesstartare

Tjuu, Jo jag har nämligen lovat min kompis att vi ska dra Till metal Town \,,/ i sommar, men min tjej frågade mig om jag vill åka med henne till Frankrike och tillbringa hela sommaren med henne...
Jag Älskar min tjej..
Men jag vill ändå vara en God vän, genom att hålla mitt löfte... >.<
Vad ska jag ta mig till?? [mad]


   
Citera

Gör det du själv vill.


   
SvaraCitera

Gör inte det du själv vill.


   
SvaraCitera

vem är viktigast för dig


   
SvaraCitera

säg till din tjej att du hade snackat med din kompis om metal town. du kan väl åka ner till frankrike lite senare/åka hem tidigare lr nåt (vet ej när metal town är). ni måste ju inte va med varann hela sommarn lr


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

säg till din tjej att du hade snackat med din kompis om metal town. du kan väl åka ner till frankrike lite senare/åka hem tidigare lr nåt (vet ej när metal town är). ni måste ju inte va med varann hela sommarn lr

var ett bra förslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Metaltown är ju den 18-19 juni, och samma dag åker hon till France..
Det e sant.....[y]


   
SvaraCitera

säg till din kompis att du snackat med din tjej om frankrike. Du kan väl åka till metal town lite senare/åka hem tidigare lr nåt (vet ej när frankrike är ). ni måste ju inte va med varann hela sommaren


   
SvaraCitera

Anarkandi:

var ett bra förslag

ibland så går det!

Xeys:

Metaltown är ju den 18-19 juni, och samma dag åker hon till France..

låt henne åka ner 18e då och så kommer du ner 2 dagar efter [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade Tänkt på det men, hon ville inte det... ufft -.-''
Men jag ska snakka med henne om det, hoppas också det finns flyg den 20 juni... [crazy]

Woman, Cant Live with them, Cant live without them >.<[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack För Hjälpen ^^


   
SvaraCitera

Sluta fundera på om du ska välja din tjej eller kompis och fundera istället på om det är roligare att åka till metal town eller frankrike. Jag skulle lätt välja frankrike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Vad Händer med mitt löfte då? jag kan ju inte Bryta det, gör jag det e jag fan världens sämsta vän, och vänner gör inte så...


   
SvaraCitera
Jeay_L

Ha ni köpt biljetter till Metaltown? Har tjejen bokat biljetter åt dig till Frankrike?

Vilket vill du helst på, oavsett vem du ska dit med? En festival är ju kul å sådär, lite ett minne för livet, men en utlandsresa är ju också det.

Vilket vill DU på?


   
SvaraCitera

Xeys:

Men Vad Händer med mitt löfte då? jag kan ju inte Bryta det, gör jag det e jag fan världens sämsta vän, och vänner gör inte så...

Om dina vänner inte förstår att du hellre åker till Frankrike istället för Metaltown så är de:
Dumma i huvudet.
Okulturella.
Dåliga vänner.

En vän ska man kunna ändra sig med, det ska inte vara "och därmed basta".

Personligen skulle jag ta Frankrike varje dag.


   
SvaraCitera