Aviseringar
Rensa alla

Tjejen gjorde totalvändning, fattar inget?


Ämnesstartare

Jag är 16 år, hon 15, det här hände i en period på 3 veckor.

Jag är en kille som har lätt för att få tjejer på fester, och få kontakt med dem (i nyktert tillstånd) i skolan, aktiviteter och överallt där man träffar dom, jag ser bra ut och har självförtroende.

Hon är en tjej som ser bra ut och sportar mycket, självsäker och rak på sak.

Så jag mötte denna tjej för 3 veckor sedan (7:e november), där vi satt bredvid varandra på en domarkurs (4 platser/bord). Vi sa aldrig något till varandra, jag skratta bara åt en sak hon gjorde men jag bestämde mig för att adda henne på facebook senare på facebook innan jag gick och la mig, jag tänkte bara att hon var en cool tjej som jag kunde skriva några rader med för underhållningens skull.

Så dagen efter på måndag hade jag tillgång till dator i skolan så jag gick in på facebook, där hon accepterat min vänförfrågan och hon hade gjort ett inlägg i min logg om att jag var skön som addade henne. Jag gav henne min msn och hon gick ganska rakt på sak, att hon tyckte jag var snygg, en "10a", hon var helt enkelt intresserad av mig. Vi bestämde oss för att träffas någon helg, vi bor 40 min ifrån varandra. Efter att ha skrivit sms hela tisdagen så prata vi i telefon efter vi kommit hem från skolan, det gick skitbra och vi prata i en timme och allt kändes bra. På onsdagen sågs vi på stan en stund, vi pratade i ungefär 30 min innan hon var tvungen att gå iväg, fick "söt äru :)<3" på sms efter vi skilts åt (hon började redan skriva <3 på första dagen vi skrev).

Vi gjorde upp att vi skulle va hos någon utav oss på lördagen den 20:e november, vilket blev hos henne. Så det skulle ta lite mer än en vecka innan vi skulle träffas. Vi skrev hela dagarna, tills vi sa godnatt och sedan börja igen när vi vakna, även om det alltid var hon som började skriva. Hon berätta hur bra jag var, hur hon ville ha mig nära sig själv. Hon börja skriva saker som "älskling" och "hjärtat", jag tyckte hon var lite väl på men samtidigt gillade jag det, men skrev inte samma saker tillbaka.

Hon skrev att hon aldrig hade sex med killar på "första dejten" och att hon hade mens på lördagen. Jag sa till henne att jag inte var något intresserad av att ha sex med henne på lördagen ändå, så vi båda hade sagt "inge sex".

Så denna lördag kom, vi träffades inne i stan och tog en fika och prata en del, sen gick o hyrde film innan bussen till henne skulle komma. Vi började med att hålla hand på vägen till bussen och sen på vägen hem till henne. Vi får börja med att tacos med hennes farmor och halvbror. När vi ätit klart sätter vi på filmen vi hyrde, vi lägger oss nära varandra, medan jag håller om henne med ene armen så smeker hon mig mage (jag har magrutor/bra kropp). Vi säger till varandra att vi inte ser texten och mitt i när vi pratar och kollar på varandra så dyker vi mot varandra för att börja hångla.

"Åh vad jag har längtat för det här" får hon ut sig efter ett tag och jag instämmer med "MMMMM", vi hånglar säkert i 10 minuter sen blev det att vi börja ta av oss kläder. Till slut jag i kalsonger med en ståfräs som gud aldrig skådat, och henne i trosor. Medan hon smeker mig på magen, låren och min bånge så smeker jag henne på låren, röven och hennes bröst. Hon frågar om jag vill att hon ska suga av mig, säger till henne att vi kan hångla lite till först.

Efter ett tag sa jag till henne att hon kunde börja suga av mig, jag kände fan ingenting men jag brydde mig inte, hon frågar om jag vill ha en puss (ifall jag inte skulle vela hångla med någon som nyss haft min balle i sin mun, men det är inget jag är rädd för). Vi börjar hångla igen och sen frågar hon om jag vill pulla av henne, jag gör det och hon uppskatta det, sedan blev det av vi hade fullt-ut-sex. Hon tog min oskuld den kvällen, och jag var hennes 5:e.

Efter det så sitter vi lite vid datorn sen kollar på tv och myser (mycket pussande och hånglande) innan jag var tvungen att ta bussen hem. Hon frågade mig om jag tyckte att vi två var något att satsa på, "jo helt klart" säger jag, och jag menade det förståss.
bästa kvällen på länge, har varit superbra. hoppas verkligen att de blir något för de mellan mig och [love] är speciellt! - kopierat från hennes blogg, som hon skrev ungefär direkt efter jag åkt. 20:e november fortfarande.

Så vi fortsatte att smsa på dagarna och allt kändes helt glasklart att vi skulle bli ett par i framtiden. Jag hade bara möjlighet att träffa henne på fredagen, så vi träffades inne i stan på fredagen (26:e november), först med några av hennes kompisar men de sista 20 minuterna av timmen var vi själva i alla fall. Det blir snack och lite hångel innan vi säger farväl igen.

Dagen efter, lördag, smsar vi en stund på tåget, sen när jag var framme hos min morbror hade jag lite fullt upp och sa att jag skulle smsa på söndagen när jag var på bussen hem. Men hinner smsa henne strax innan 23 men fick inget svar, tänkte att hon somnat men jag fick inge svar på morgonen efter (söndag) så jag börja undra, skickade ett nytt klockan 12 på bussen men fick inge svar då heller. Ser att hon är inne på msn när jag kommer hem vid 6 och skriver "du svarar inte? :(", inge svar, klockan blir 7 och jag skickar "?", hon hade ju trots allt pendlat mellan Online / Inte vid datorn-status. sen vid 8 skriver jag "hallå?", vid halv 9 får jag svar "jag har pluggat", jag frågade vilket nummer jag skulle ringa på för jag ville prata med henne för jag fatta att något inte var rätt. Hon skrev att hon inte ville prata, att hon var inte på humör. Jag hinner fråga om det handlar om mig men hon svarade inte på det och loggade ut så jag skickade sms igen och frågar vilket nummer jag ska ringa. Hon frågar varför det är så viktigt, och nu kopierar jag direkt ifrån sms-loggen:

Jag:
Det tar 20 timmar för dig att svara och jag måste skriva på både sms och msn flera gånger innan du svarar? Sen när du väl skriver så vill du inte prata, du är personen jag alltid tänker på och att jag inte ens kan få reda på vad det är med dig gör mig galen, jag kan välja den enkla vägen och bara skita i dig men det går inte för jag är så jävla kär i dig och vill inte förlora dig, jag vill veta vad det är och hjälpa dig, jag vet inte ens om det är om mig?

Hon:
Men jag vet inte om jag har DOM känslorna för dig. Vi känner inte varann på långa vägar. Allt har gått för fort... Jag tycker du är jättesnäll och så, du är skitsöt men det är nått som inte gör att jag känner samma som du...

Jag tar upp att det är mest hon som varit 'på', vi börjar tjafsa om det och allt möjligt och jag frågar vad hon egentligen vill? Om hon vill att vi ska vara vänner, eller fortsätta på det vi var inne på eller bara glömma bort alltihop. Hon svarar inte på frågan och går inte på annat jag försöker fråga igen men inget svar. Jag säger till henne att hon ska bestämma sig hur hon vill ha det innan klockan 22 på måndagen (detta skrev vi på söndagkvällen). Det sista jag skrev var på måndag morgon "Du vill alltså inte träffas eller så längre?" och det har hon inte svarat på, vilket jag inte fattar varför hon inte svarar på, varken hon eller jag har skrivit något mer till varandra sen jag skrev det där smset.

Tl;dr: Träffade tjej, det verkade glasklart att vi båda var kära i varandra, vi träffades 3 gånger, sen skriver hon att hon inte är kär i mig.

Nu är det 29 november och jag fattar ingenting, jag är verkligen säker på att hon var intresserad av mig, men vad hände? Har hon träffat någon ny? Lekte hon bara med mig hela tiden? Var jag inte så bra som hon trodde?

Ni som läser allt det här och vill ge mig något svar; varför gjorde hon en sådan otrolig vändning (jag får inge svar om jag frågar henne själv)? Känner ni igen detta? Vad kan jag lära mig av det här?

Svar uppskattas och jag kommer läsa och svara alla, men egentligen så skriver jag mest för att skriva av mig.

ÄNDRAT 2010-11-30 19:35

ÄNDRAT 2010-11-30 19:38


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Cancer:

det verkade glasklart att vi båda var kära i varandra

Cancer:

vi träffades 3 gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är tjej? Inte läst din roman, men som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det när man drar förhastade slutsatser


   
SvaraCitera

Hon blev väl osäker på sina känslor. Tror ej att det har med om du var dålig eller bra att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns forum för sexnoveller.

Cancer:

"Åh vad jag har längtat för det här" får hon ut sig efter ett tag och jag instämmer med "MMMMM", vi hånglar säkert i 10 minuter sen blev det att vi börja ta av oss kläder.

Cancer:

så smeker hon mig mage (jag har magrutor/bra kropp)

Cancer:

Till slut jag i kalsonger med en ståfräs som gud aldrig skådat, och henne i trosor. Medan hon smeker mig på magen, låren och min bånge så smeker jag henne på låren, röven och hennes bröst. Hon frågar om jag vill att hon ska suga av mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni hade sex för fort. Det var det fösta jag tänkte på i alla fall! Det var som förutsägbart att det skulle sluta som det gjorde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Finns forum för sexnoveller.

HAHA. Såg inte ens det där.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

idioti på hög nivå

Kanske låter lite halvt, vi hade smsat varje dag hela tiden och vi fick ut våra känslor väldigt bra, någonsin hört talas om sådana som blir kära över Internet? Om du läst mitt inlägg kanske du hade förstått bättre.

passaro:

Hon är tjej? Inte läst din roman, men som sagt.

Ok.

OF 5:

så går det när man drar förhastade slutsatser

Tack, både kort och gav något.

Nirr:

Hon blev väl osäker på sina känslor. Tror ej att det har med om du var dålig eller bra att göra.

På vilket sett blir man osäker på sina känslor? Vad är det man blir osäker på?

Lundini:

Ni hade sex för fort. Det var det fösta jag tänkte på i alla fall! Det var som förutsägbart att det skulle sluta som det gjorde.

Var det förutsägbart i och med att vi hade sex första gången vi var?


   
SvaraCitera

You got used, dude.
It sucks.

Hade du vart tjej hade du kunnat anmäla henne för sexuellt utnyttjande/våldtäkt. Nu är du kille. Du får helt enkelt stå ut med det.

Skulle det nu vara så att hon faktiskt var kär, så har du lyckats jaga bort henne. Tyvärr. Även om du kanske inte gjorde så jättestor grej av det, så var det tydligen tillräckligt för henne.

Men som sagt, jag ligger nog mer åt "you got used". "You got played" ligger också nära till hands.

Eller var det här en dålig ursäkt för att få skryta med att du blev av med oskulden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cancer:

någonsin hört talas om sådana som blir kära över Internet?

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Finns forum för sexnoveller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cancer:

Ni som läser allt det här och vill ge mig något svar; varför gjorde hon en sådan otrolig vändning (jag får inge svar om jag frågar henne själv)? Känner ni igen detta? Vad kan jag lära mig av det här?

För att svara seriöst, så har jag ingen aning. Kan helt enkelt vara så att hon är/var lite nere, lättare att man blir osäker på känslor då. Eller så har hon jobbiga vänner som inte tycker att ni passar, kanske är lite av en drama-queen (hon verkar vara lite av en sådan, men svårt för mig att säga).

Edit: eller så blev du som tidigare nämnts helt enkelt "playad", men det känns dock inte så om man utgår från vad du har skrivit. Har aldrig varit med om en så falsk person, umgås inte med sådana.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

nej.

Själv inledde jag ett av mina bästa förhållanden på över ett år på det viset. Det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon fick det hon ville av dig. Alltså sex.


   
SvaraCitera