Aviseringar
Rensa alla

Tjejen gjorde totalvändning, fattar inget?


Ämnesstartare

Memnoch:

You got used, dude.
It sucks.

Hade du vart tjej hade du kunnat anmäla henne för sexuellt utnyttjande/våldtäkt. Nu är du kille. Du får helt enkelt stå ut med det.

Skulle det nu vara så att hon faktiskt var kär, så har du lyckats jaga bort henne. Tyvärr. Även om du kanske inte gjorde så jättestor grej av det, så var det tydligen tillräckligt för henne.

Men som sagt, jag ligger nog mer åt "you got used". "You got played" ligger också nära till hands.

Eller var det här en dålig ursäkt för att få skryta med att du blev av med oskulden?

Jag känner mig inte utnyttjad.

Att jag jagat bort henne? Möjligt, men jag höll det alltid på samma nivå som hon hade det.

Kan varit som ett spel för henne, men jag tror inte det, men orkar inte utveckla om varför för det nu.

Och jag förstår inte vad jag skulle vinna på att skryta på ett forum jag är anonym på, även om du inte var seriös.

Kakaoxo:

nej.

Skaffa dig en hobby.

Roll on:

För att svara seriöst, så har jag ingen aning. Kan helt enkelt vara så att hon är/var lite nere, lättare att man blir osäker på känslor då. Eller så har hon jobbiga vänner som inte tycker att ni passar, kanske är lite av en drama-queen (hon verkar vara lite av en sådan, men svårt för mig att säga).

Edit: eller så blev du som tidigare nämnts helt enkelt "playad", men det känns dock inte så om man utgår från vad du har skrivit. Har aldrig varit med om en så falsk person, umgås inte med sådana.

Hon var nere under tiden hon sa det, hon sa ju innan att hon inte ville prata och att hon inte var på humör, så du har en poäng.

Kan medge att hon är falsk person om allt hon skrivit till mig och på hennes blogg inte ens stämmer med vad hon själv känner egentligen. Jo jag vill heller inte vara med sådana personer, men vill få klart saker först och se om hon kommer skriva någon förklaring innan jag tar bort henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan även tillägga att du bör ha i åtanke hur lätt hon kan skifta om hennes attityd skulle vända igen. En så dålig start låter inte så bra för ett seriöst/långt förhållande. Men det kan så klart hända att hon ångrar sig och det blir bra sedan.


   
SvaraCitera

Cancer:

Att jag jagat bort henne? Möjligt, men jag höll det alltid på samma nivå som hon hade det.

Memnoch:

tydligen tillräckligt för henne

Men uppenbarligen känner du dig sårad över att hon "stuckit"? Varför? För att du trodde det fanns något speciellt på gång? Medans hon i själva verket bara hade sex med dig och stack när det började bli allvarligare?

Memnoch:

"You got played"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Memnoch:

Själv inledde jag ett av mina bästa förhållanden på över ett år på det viset.

du är iof 10 år äldre än honom [crazy] = seriösare.

Cancer:

Skaffa dig en hobby.

förstår nu varför hon lämnade dig.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

du är iof 10 år äldre än honom = seriösare.

uhm.. Tja.. iofs var jag äldre än 16 vid det tillfället, men..eh.. jag var ju INTE 10 år äldre än honom när det skedde 😉
Hm.. var 19 då. Iofs aningen mer seriösare då än en 16åring, men å andra sidan så var tjejen själv 16 när vi började..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon var väl inte säker på sina känslor och undviker dig nu för att slippa konfrontera situationen och sin egen osäkerhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Hon fick det hon ville av dig. Alltså sex.

Om det hade varit så skulle jag fattat det.

Roll on:

Kan även tillägga att du bör ha i åtanke hur lätt hon kan skifta om hennes attityd skulle vända igen. En så dålig start låter inte så bra för ett seriöst/långt förhållande. Men det kan så klart hända att hon ångrar sig och det blir bra sedan.

Vill inte ha något förhållande med henne längre efter det här, att säga att hon inte var kär i mig räckte. Om hon nu inte skulle komma med en jävla bra förklaring / ursäkt vilket jag verkligen tvivlar på och som jag inte är intresserad av heller.

Memnoch:

Men uppenbarligen känner du dig sårad över att hon "stuckit"? Varför? För att du trodde det fanns något speciellt på gång? Medans hon i själva verket bara hade sex med dig och stack när det började bli allvarligare?

Sant på dom två första meningarna, den sista tvivlar jag på.

Kakaoxo:

förstår nu varför hon lämnade dig.

Förstår hur du darrar av rädsla när någon annan troligtvis mer igenkänd användare här motsäger dig och du vill vara bästa kompis, lämna min tråd du gör ingen nytta.


   
SvaraCitera

Cancer:

På vilket sett blir man osäker på sina känslor? Vad är det man blir osäker på?

Kan ha gått för fort eller något och man har gjort förhastade saker och sen ångrat sig att det gick så fort osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Hon var väl inte säker på sina känslor och undviker dig nu för att slippa konfrontera situationen och sin egen osäkerhet.

Det här känns väldigt troligt, men samtidigt har hon ju sagt att hon inte är kär i mig, men jag pressade henne ganska mycket när hon egentligen inte ville prata så jag kan ta på mig den.

Nirr:

Kan ha gått för fort eller något och man har gjort förhastade saker och sen ångrat sig att det gick så fort osv.

Låter troligt om man kollar på hennes sms, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cancer:

Förstår hur du darrar av rädsla när någon annan troligtvis mer igenkänd användare här motsäger dig och du vill vara bästa kompis

ja seriöst p16
va min vän [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

ja seriöst p16
va min vän

Smart att nämna andras ålder och vara anonym om sin egen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol orkar ej trolla
heido


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cancer:

Vill inte ha något förhållande med henne längre efter det här, att säga att hon inte var kär i mig räckte. Om hon nu inte skulle komma med en jävla bra förklaring / ursäkt vilket jag verkligen tvivlar på och som jag inte är intresserad av heller.

Ah k, men då är åtminstone det problemet ur världen. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strunta i henne. Hon var inte ens värd den här tråden med tanke på vilken slampa hon tydligt lyckades visa att hon var. Vad fanns det för anledning till att få veta att du var hennes 5:e sexpartner? Tror jag missade den förklaringen..

Om du vill vara lika trevlig mot henne så kan du väl skicka henne ett litet P.S. och förklara hur jävla dålig hon var på att använda munnen eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Hon verkar inte intresserad, med tanke på att hon inte lämnade ett svar innan din deadline. Tycker du ska strunta i henne, med tanke på vilken slampa hon tydligt visar att hon är. Vad fanns det för anledning till att få veta att du är hennes 5:e sexpartner? Tror jag missade den förklaringen.

Låter bara som en allmänt dryg och äcklig person.

Hoppas du inte är ledsen över henne. Om du vill vara riktigt jävla dryg så kan du väl bara skicka henne ett litet P.S. och förklara hur jävla dålig hon var på att använda munnen eller något.

Jo det verkar som hon inte är intresserad av mig längre, om hon var oskuld eller att hon hade haft sex med 4 stycken innan mig tycker jag har en betydelse, faktiskt.

Såhär i efterhand kan jag nästan hålla med dig, och jag vet hur jag kan såra människor men jag tycker det inte är nödvändigt för det hjälper inte mig själv något.

Kakaoxo:

lol orkar ej trolla
heido

Förjävligt dålig på att trolla, klipp av din internetsladd och stoppa upp den i din anal för att kanske få en inblick i livet.

Roll on:

Ah k, men då är åtminstone det problemet ur världen. [y]

Jo självklart, vill bara ha lite saker uppklarnat för mig, kanske lära mig något och skriva av mig lite.


   
SvaraCitera