Aviseringar
Rensa alla

Tjejen jag älskar har börjat falla för någon annan... vad ska jag göra?


MastNj
Ämnesstartare

Tjejen jag är förälskad i har sagt att hon börjat falla för någon annan. Hon vet precis hur jag känner för henne och vi har till och med varit på en dejt. Dejt nummer 2 ställde hon in för att hon blev sur, och det visade sig senare att hon spenderade tiden med denna andra killen.

Vad ska jag göra för något?

Varje gång jag pratar med henne om det slutar det bara med att hon blir sur. Jag är rädd att jag ska förlora henne liksom. När vi pratat har hon sagt att hon sa jag till dejterna för att hon ville ge det en chans. Men sen att hon ställde in dejt nummer 2 för att hon inte fått kärlekskänslor för mig. Men det är väl det dejter är till för? Lära känna varandra och se om det händer något?

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Blir dom tillsammans blir jag jätteledsen.
Jag vet inte om jag ska fortsätta kämpa för henne, om jag ska vara hennes vän och vara mig själv och hoppas hon faller för mig eller om jag bara ska ta och skita fullständigt i henne och inte bry mig. Det sistnämnda kommer bli så svårt för att jag älskar henne verkligen.

Jag har inte varit mig själv när jag varit med henne och jag har varit för öppen med henne och pratat med henne om hur jag känner och så för henne. Jag förstår att ajg gjort det fel och jag vill göra om och göra rätt. Men nu när hon är på g med någon annan vet jag inte vad jag ska göra...

Jag skrev med henne förut vi diskuterade lite och hon sa att jag gjorde bort mig, jag frågade vad jag ska göra och att jag inte har någon aning om vad jag ska göra och att jag gör allt för henne, hon sa att jag skulle låta henne va ett tag. Den 1 maj åker hon till Tyskland i två veckor. När hon kommer tillbaka är det hennes födelsedag snart...

Jag har skrivit en lång text till henne där jag typ förklarat varför jag älskar henne och där jag ber om ursäkt för allt dåligt jag gjort. Jag funderar på om jag kanske ska ge henne en stor bukett med rosor och det brevet eller bara rosor och en liten lapp som säger "Förlåt. Och grattis på födelsedagen." eller något sånt...

Jeg vet inte riktigt vad som är rätt att göra nu... jag vill ge hene något för att visa att jag är ledsen och ångrar det jag gjort. Jag vill verkligen bli tillsammans med henne. Hon är speciell och underbar på sitt egen söta vis [cute]


   
Citera

Ett tvåhandssvärd behöver du först och främst. Sen är det bara att hugga av killen huvudet och absorbera hans livskraft.

THERE CAN BE ONLY ONE.

Image


   
SvaraCitera

Prata med henne och fokusera mer på henne Du kan inte göra annat. Det är inte säkert att det hjälper förstås, men det finns fler tjejer.


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

Semi:

Ett tvåhandssvärd behöver du först och främst. Sen är det bara att hugga av killen huvudet och absorbera hans livskraft.

THERE CAN BE ONLY ONE.

Jag har själv tänkt i dom banorna men jag tror inte hon skulle uppskatta det.


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

isola:

Prata med henne och fokusera mer på henne Du kan inte göra annat. Det är inte säkert att det hjälper förstås, men det finns fler tjejer.

Så fort jag skriver med henne så blir hon sur. Och jag har aldrig lyckats att få prata med henne om det irl. Ska jag försöka att prata med henne irl innan hon åker till Tyskland?

Det är just det som är grejen. Det finns ju fler tjejer, men ingen som är precis som hon. Det är henne jag fallit för. Hon är den perfekta blandningen av allt som är bra här i världen. [cute]


   
SvaraCitera

MastNj:

Så fort jag skriver med henne så blir hon sur.

MastNj:

hon sa att jag skulle låta henne va ett tag.

Hon vill antagligen inte ha med dig att göra. Lämna henne i fred och låt henne kontakta dig.


   
SvaraCitera

MastNj:

Jag har själv tänkt i dom banorna men jag tror inte hon skulle uppskatta det.

Fan bryr sig? Tjejer liksom, lol?


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

isola:

Hon vill antagligen inte ha med dig att göra. Lämna henne i fred och låt henne kontakta dig.

Jag har tänk så jag med.
Jag tänkte att om hon inte pratat med mig eller så innan slutet av mig skickar jag henne det långa brevet. Sedan får jag vara en man och så för konsekvenserna det brevet ger.
Brevet innehåller kommer isf vara följande: http://pastebin.com/X622DgRj

Semi:

Fan bryr sig? Tjejer liksom, lol?

Jag bryr mig. Jag bryr mig om henne. Mer än mig själv!


   
SvaraCitera

MastNj:

nga brevet. Sedan får jag vara en man och så för konsekvenserna det brevet ger.
Brevet innehåller kommer isf vara följande: http://pastebin.com/X622DgRj

Du ska absolut INTE skicka något sådant brev. Det är väldigt obehagligt skrivet. Lämna henne i fred och försök gå vidare. Det kommer att kännas bättre med tiden.


   
SvaraCitera

Tjejen är inte värd dig, du hittar bättre.


   
SvaraCitera

MastNj:

Jag bryr mig. Jag bryr mig om henne. Mer än mig själv!

Image


   
SvaraCitera

Semi:

ing

skärp dig snela


   
SvaraCitera

isola:

skärp dig snela

JAG KAN INTE SOVA VILL INTE SKÄRPA MIG [sad]


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

isola:

Du ska absolut INTE skicka något sådant brev. Det är väldigt obehagligt skrivet. Lämna henne i fred och försök gå vidare. Det kommer att kännas bättre med tiden.

Varför inte? Jag har skrivit direkt från mitt hjärta...

Jag lämnar henne ifred om hon vill det. Men jag vill inte gå vidare, jag vill inte sluta kämpa för henne...

Blir de tillsammans så har hon själv sagt att jag och hon kan hitta på saker tsm. Och då kanske hon faller för mig...


   
SvaraCitera

MastNj:

Varför inte? Jag har skrivit direkt från mitt hjärta...

MastNj:

Men jag vill inte gå vidare, jag vill inte sluta kämpa för henne...

Nu tänker du väldigt själviskt. Hon vill inte, och ska inte behöva bli, skuldbelagd för dina känslor. Skicka inga brev eller någonting annat. Bara för att man gillar någon betyder inte det att den personen kommer att börja gillar en tillbaka.


   
SvaraCitera