Aviseringar
Rensa alla

Tjejen jag verkligen gillar:)


Ämnesstartare

Det är en tjej jag verkligeen gillar som är ett år äldre än mig och hon har verkat gilla mig också. Men nu på de senaste dagarna börja hon plötsligt ba sluta vara me mig....
Jag snacka me henne på msn (hon verka inte alltför intresserad i mig) men jag tog till allt mitt mod och skrev hur jag kände för henne och fråga ifall hon e kär i mig.... hon skrev 'jag vet inte' (bättre än nej i alla fall).
Jag skrev att jag inte ville pressa henne och att det ändå måste kännas bra för att det skulle funka... Hon höll me och verka glad och munter, och nu verka hon gilla läget.

Jag ÄLSKAR henne, men jag sa att jag inte skulle dra upp det nå mer för hennes skull, (hon ha tidigare tyckt att de ä lite jobbigt att snacka om).
Vad ska jag göra???? jag vill verkligen va med henne.... har sagt att jag är kär i henne.....vad mer kan man göra?? svar plz[shake]


   
Citera
Hando

Bazza


   
SvaraCitera

Skicka blommor eller godis till henne då faller hon säkert[bigsmile]


   
SvaraCitera

Aw [blush]


   
SvaraCitera

sött


   
SvaraCitera

ge henne ett påskägg såklart [no-no]


   
SvaraCitera

Låtsas som att du inte är intresserad[no-no]


   
SvaraCitera

Tre alternativ:
1. Hon är dum i huvudet och försöker spela svårfångad. Hon vill alltså ha dig.
2. Hon tycker att du är läskig som säger att du älskar henne och sådana saker. Du har alltså skrämt bort henne.
3. Hon vill helt enkelt bara inte ha dig. Det kan finnas väldigt många anledningar till detta, såsom t.ex: du är ful, du luktar illa, du är konstig, du är inte hennes typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Låtsas som att du inte är intresserad

vad skulle de va bra för???.....[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malto:

vad skulle de va bra för???.....

Med tanke på att hon aldrig sa att hon gillade dig tillbaka så är det nog bra om du ligger lite lågt ett tag och spelar lite mindre intresserad. Annars tycker hon nog bara att du är creepy om du tjatar om att du älskar henne.

Om hon märker att ditt intresse försvinner så känner hon kanske att hon saknar det. Det är ett bra sätt att få fram känslor på [rolleyes]


   
SvaraCitera

Killar som är för påiga är otroligt obehagliga och ångestframkallande[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man vill alltid ha det man inte kan få. Som dom andra sa, snacka inte så mycket med henne, om hon verkligen gillar dig så kommer hon att "sakna" dig, så låt henne sakna dig! om hon nu gillar dig så kommer hon att skriva till dig 😀 hoppas du fattar, lycka till iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Om hon märker att ditt intresse försvinner så känner hon kanske att hon saknar det. Det är ett bra sätt att få fram känslor på

I like your thinking [bigsmile] tack


   
SvaraCitera

Malto:

vad skulle de va bra för???.....

fan ber du om hjälp för om du inte tar emot den?[confused]


   
SvaraCitera

Man kan inte lära gamla kylskåp stå på tå.
-Sätt på henne innan det är försent.


   
SvaraCitera