Aviseringar
Rensa alla

Tjejen kan inte uttrycka känslor i ord.


Det verkar mer som att hon inte känner så mycket mer än

llooll:

"tycker om mig och så"

än att hon är osäker, men kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

"nej"

Som du säger så låter det ju som en avfärdande för att slippa prata om något hon inte känner sig bekväm med. Hur är relationen i övrigt då? Jag antar att ni iaf vågat pussas etc, antagligen inte gått så mycket längre, eller?

Låter bara som hon är sjukt jävla osäker, du lär ju tyvärr aldrig få reda på det om du inte lyckas visa för henne att hon verkligen kan lita på dig. På det hela taget låter hon som en sjukt komplicerad tjej, har svårt att förstå hur ni kunde ha kommit såhär långt om hon är så pass osäker på sig själv =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

antagligen inte gått så mycket längre, eller?

llooll:

Kanske är värt att tillägga att vi har sex regelbundet


   
SvaraCitera

llooll:

Men med tanke på att hon inte kan vara gullig/kinky så stör ju det mig, och då börjar jag fundera på om det är så att hon kanske inte är en person för mig?

Men hon är väl blygare än dej bara? Personligen kan jag vara rätt gullig osv i skrift, men irl är jag ungefär lika smooth som David Brent :s
Ju bekvämare hon blir med dej förutsatt att hon är intresserad desto gulligare/kinky kan hon säkert bli ;D

Eller jag vet inte, men för mej är inga karaktärsdrag speciellt viktiga för att jag ska bli nöjd. I'll take fucking anything. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

antagligen inte gått så mycket längre

Efter tre månader..Jag skulle nog lite halvt definitivt påstå att hon är en väldigt osäker människa, och det finns ju såklart en anledning till denna osäkerhet. Jag är ledsen, men det ser ut som du får ge dig ut på mysteriejakt i hennes förflutna för att ni ska kunna gå vidare. Har svårt att tro att det skulle kunna finnas en gnista eller nån som helst chans till ett förhållande om hon inte ens kan öppna sig för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ju bekvämare hon blir med dej förutsatt att hon är intresserad desto gulligare/kinky kan hon säkert bli ;D

Hoppas på det, tack du [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo juste det... lite kort information om henne som jag utelämnade.

Hon blev av med oskulden när hon var 13 år, killen var 23.
Hon har haft 12 sexpartners innan mig och hon är 17 nu.
Hennes kompis var självmordsbenägen för 1-2 år sen och hon själv var lite indragen i samma bana (?).
Hon drack alkohol efter skolan när hon var 12,13,14.
Hon har haschat till och från men gör inte det längre (?).

Nu tänker säkert alla, fyfan vilken sump-brud osv.

Men hon har mjuknat upp på senaste tiden och verkar vara relativt vettig, då hon inte har sin blondin sida...!

Och sen är det ju det här problemet med att hon har vissa karaktärsdrag som jag eftersöker, men dem kanske kommer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

.

Ire_:

/

mediakatt:

?

savemeimlost:

?

ensyster:

:/

Tickstart:

-

OF 5:

a

k1337oris:

!

fraulinefrontline:

?

Angelize:

s

ennie:

.

fraulinefrontline:

.

Citerade alla er bara så att ni kan läsa det senaste jag skrev, och fortsätta kommentera om ni vill hjälpa mig..!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter 3 månader tycker man nästan att du borde veta om hon är sump-brud eller inte, och om du vet att hon inte är det så borde du satsa och skita i vad vi tror efter det du skrivit om henne.

Men till problemet; kommunikation är det viktigaste i ett förhållande, så börja redan nu att berätta om problemet, det kommer säker hjälpa dig på ett eller annat sätt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha du citerade mig.


   
SvaraCitera

Heh, mej med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni såg mitt problem och ni kan säkert hjälpa mig mer med det ni skrev innan 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I och med nyligen nämnda fakta tror jag att det är ännu mer säkert att hon inte vågar öppna sig för dig pga tidigare erfarenheter. Det låter inte riktigt som om hon har haft en optimal ungdom =/

Är det dock hon som har berättat allt det där för dig så förstår jag inte varför hon inte vill säga varför hon inte vill ta er relation till nästa nivå....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm precis [rolleyes] vad mer vill du ha hjälp med utav det jag skrev första gången?


   
SvaraCitera

Kommer nog med tiden.


   
SvaraCitera