Aviseringar
Rensa alla

tjejen kåtare än killen?


Ämnesstartare

normen här i vårt samhälle säger att det är killarna som ska vara kåta, och att tjejerna ska ställa upp när killarna vill. hur skulle du som kille reagera om din tjej ville ha sex när du inte var särksillt kåt? om hon alltid var kåtare än dig och i princip alltid ville?


   
Citera

   
SvaraCitera

så var fallet med min föredetta tjej, hon blev otroligt sur ifall jag inte ställde upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

så var fallet med min föredetta tjej, hon blev otroligt sur ifall jag inte ställde upp

är det därför ni inte är tillsammans längre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, som jag kommer ihåg mina tidigare flickvänner så har det varit att varje gång jag vill så vill dem, så antingen så timar vi det jävligt bra eller så har de bara gått och väntat? Eller så vill de inte alls när jag bestämmer mig för att det är dags? 😛

Som tjej är det väl dock oftast inte så svårt att göra en kille kåt för det mesta


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

är det därför ni inte är tillsammans längre?

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kännde du dig dum, eller hur kändes det? ochj var det det som gjorde att det tog slut mellan er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men blir ni som killar avtända av att tjejen alltid verkar vara kåtare än ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kleptokrat:

Som tjej är det väl dock oftast inte så svårt att göra en kille kåt för det mesta

nej, jag tror inte det

Teal Crab:

nej.

nehä


   
SvaraCitera

Det är säkert väldigt olika, men jag tror helt klart att det är mer jämnställd mellan killar och tjejer när det gäller "kåthet", än vad många tror/säger[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaledsen:

normen här i vårt samhälle säger att det är killarna som ska vara kåta, och att tjejerna ska ställa upp när killarna vill. hur skulle du som kille reagera om din tjej ville ha sex när du inte var särksillt kåt? om hon alltid var kåtare än dig och i princip alltid ville?

De hände rätt ofta med min förra kille.. men han var sällan svår att övertala, hehe[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det händer så ofta. [rolleyes]


   
SvaraCitera

lillaledsen:

kännde du dig dum, eller hur kändes det?

nej, hon blev mest besviken, men sa att hon förstod mig.

lillaledsen:

ochj var det det som gjorde att det tog slut mellan er?

verkligen inte.

lillaledsen:

men blir ni som killar avtända av att tjejen alltid verkar vara kåtare än ni?

nej, 99% av gångerna smittar hennes kåthet av sig[party]


   
SvaraCitera

lillajordgubben:

Det är säkert väldigt olika, men jag tror helt klart att det är mer jämnställd mellan killar och tjejer när det gäller "kåthet", än vad många tror/säger[zzz]

konstigt om tjejer inte vore mer kåta, då de verkar ha det 10gånger så skönt vid sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

men blir ni som killar avtända av att tjejen alltid verkar vara kåtare än ni?

min erfarenhet säger att killar gillar kåta tjejer


   
SvaraCitera