Aviseringar
Rensa alla

Tjejen otrogen..


Ämnesstartare

Älskar du henne tycker jag att du ska förlåta henne, om hon verkligen ångrar det. Det hade jag gjort, men jag är en VÄLDIGT förlåtande person. Så fort någon säger förlåt till mig kan jag inte vara sur på den personen längre. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcusson:

Visst är det värre för killar när tjejer är otrogna än tvärtom? Jag är fylld av hat och vill hämnas.

du är fylld av hat och vill hämnas... det är uuuungefär så vi tjejer oxå känner när killar är otrogna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte sveket i sig som kanske är det värsta utan att hon låtit en annan killes spermier simma i henne när det var mig hon älskade. Hur kunde hon riskera att förstöra all vår framtida lycka genom att göra så..
Om hon bara använt kondom så hade det varit glömt och förlåtit men nu känns det som man aldrig får spermierna igen. Hon måste ångra sig, hon måste lida och slutligen accepera och förlåta mig för det svin jag vill bli. Jag är fylld av frustration och vårt förhållande är en tickande bomb!


   
SvaraCitera

Gör slut eller förlåt det helt. ge henne ett ultimatum om du inte gör slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcusson:

Hur kunde hon riskera att förstöra all vår framtida lycka genom att göra så..

Älskar du henne så såra henne inte. Hämd leder ingenstanns utan skapar istället lätt en spiral.
Ta tag i dig själv, du måste bestämma dig. Ge henne en chans till eller lämna henne. förhoppningsvis så lär hon sig nått


   
SvaraCitera

Marcusson:

(jag älskar henne)

Marcusson:

utan hämnas. Några kränkande tips som riktigt sårar in i hjärtat?

Att älska någon är inte att vilja såra. Troligen är det så att hon inte älskar dig helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcusson:

Visst är det värre för killar när tjejer är otrogna än tvärtom?

Och du tycker att det verkar logiskt?[tard]

Marcusson:

Jag vill inte göra slut (jag älskar henne) utan hämnas.

Om du gör ngt sånt så förstör du bara mer om du fortfarande vill vara tilsammans med henne


   
SvaraCitera

Marcusson:

Visst är det värre för killar när tjejer är otrogna än tvärtom?

Öh. Varför då?


   
SvaraCitera

Marcusson:

Visst är det värre för killar när tjejer är otrogna än tvärtom?

[confused][confused]


   
SvaraCitera

Dumpa slampan.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Marcusson:

Ska man förlåta otrohet?

Nej, lämna henne.


   
SvaraCitera

Marcusson:

Visst är det värre för killar när tjejer är otrogna än tvärtom?

Biologiskt sett JA, då du tar risken att uppfostra ett barn som inte är ditt, medans hon vet vem som farsan är och FORTFARANDE låter dig uppfostra skiten och tro inte att det inte händer^^ Kvinnan kan alltid antyda att ungen inte är den etc.

MEN

Om killen är otrogen är det OK för kvinnan sålänge han satsar sin energi på HENNE, det hon behöver är någon som tar hand om kidsen, det kan iof också vara en annan man, så att killen är otrogen är ingen big deal på det sättet, sålänge han inte är KÄNSLOMÄSSIGT otrogen.

Marcusson:

Några kränkande tips som riktigt sårar in i hjärtat?

Om du inte bryr dig om din egen värdighet kan du alltid sprida horrykten om henne, men det får din insats o verka puckad.

HON VAR OTROGEN. Behöver du säga mer?


   
SvaraCitera
talrik

Nuppineula:

/agreed hahaha! 😛
Nej men serri, troll?
Aja va gjorde hon som va så hemskt dah? en puss? kyss? låg hon med nån? ge oss graden av otrohet innan vi bedömmer okhej?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera