Aviseringar
Rensa alla

tjejer


Postorderhoran:

HON är inte viktig, men hon säger saker om mig som inte stämmer, till personer jag bryr mig om (+ ev arbetsgivare) vilket gör att jag både får lägga energi på att förklara situationer för de personer + får sämre chans till extrajobb.

Åh, förstod inte det av ditt första inlägg..
Du får ställa henne mot väggen, tala om för henne att hon ska sluta tala illa om dig. Annars spelar du in saker hon säger och använder det emot henne, eventuellt använder som underlag till en anmälan om förtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Prata med henne. Ta ett "allvarligt snack" där ni reder ut allting.

Har haft flertalet, även med vuxna inblandade då en vuxen hon känner gett sig på min mamma för att jag är så oerhört evil på internet. Mamma läser min blogg och förstår inte vad kvinnan ifråga menar.

enhimmelskdrog:

och du kan inte minnas om du har gjort något elakt mot henne förut eller så?

jag råkade befinna mig i samma arbetsgrupp som hon ett tag, hon misskötte sig och blev petad och tror att JAG är djävulen i människokropp. Både jag och vuxna ansvariga har förklarat för henne hur det ligger till och varför hon blev petad. Detta hände i årsskiftet.

vissarionovitj:

sluta blogga!

not gonna happen ännu, tycker det är roligt + har en publik att underhålla :$


   
SvaraCitera

Ignorera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hon misskötte sig och blev petad och tror att JAG är djävulen i människokropp. Både jag och vuxna ansvariga har förklarat för henne hur det ligger till och varför hon blev petad. Detta hände i årsskiftet.

men jobbig chey 🙁
har faktiskt inget tips mer än att du ska prata med henne igen [shake]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Har haft flertalet, även med vuxna inblandade då en vuxen hon känner gett sig på min mamma för att jag är så oerhört evil på internet. Mamma läser min blogg och förstår inte vad kvinnan ifråga menar.

Okej. Ignorera henne. Eller börja skriva riktigt taskiga saker om henne för att provocera. (Inte så moget det sist nämnda kanske, men äh, sånt är inte så noga.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

varför hon blev petad

Jag var inte elak mot henne under denna tid, var jättesnäll faktiskt då jag varit del av gruppen länge och typ visade henne tillrätta och såg till att hon fick ordet ibland när vi hade gruppdiskussioner.


   
SvaraCitera

Anlita någon som skyddar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Eller börja skriva riktigt taskiga saker om henne för att provocera.

hur gör jag sen tänkte du? Om jag uppenbart skriver om henne, då ökar jag ju inte direkt på mina chanser till extrajobb om det kommr fram [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Anlita någon som skyddar dig.

Tja! [cool][wink]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Tja!

Yo ho' [cool][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

men äh

Tycker alltså det är ett bra förslag pga jag är motiverad att skriva oändligt elaka saker om henne och skulle inte ha svårt att komma på heller, men tänker bara på hur det kan bli i fortsättningen...

Några få gånger har jag kommenterat positivt i stil med "Vad duktig du är/Vad fint det blir/Vad snabbt ni utvecklas" Även detta kan tas på ett negativt sätt tydligen.


   
SvaraCitera