Aviseringar
Rensa alla

tjejer


Miceparade:

Gjorde inte kramizz en tråd ganska nyligen om samma ämne?

Att gilla sex lika mycket och ha lika stor sexlust är i min mening inte samma sak.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Att gilla sex lika mycket och ha lika stor sexlust är i min mening inte samma sak.

Nä visst. En vild gissning säger mig dock att det TS syftar på är just sexlust, dvs huruvida "tjejer verkligen gillar [att ha] sex lika mycket som killar", fast kan ju omöjligt säga säkert eftersom han ej specificerat sig och inte heller skrivit särskilt mycket i tråden 😮


   
SvaraCitera

Miceparade:

Nä visst. En vild gissning säger mig dock att det TS syftar på är just sexlust, dvs huruvida "tjejer verkligen gillar [att ha] sex lika mycket som killar", fast kan ju omöjligt säga säkert eftersom han ej specificerat sig och inte heller skrivit särskilt mycket i tråden 😮

Jag antog att det han syftade på var om tjejer uppskattar sex lika mycket som killar när de har det, men vi får se om han förtydligar sig. Det känns dumt att i så fall hänvisa till en tråd som inte besvara hans fråga och som redan har åtta sidors diskussion om ett annat ämne.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag antog att det han syftade på var om tjejer uppskattar sex lika mycket som killar när de har det

Jo, förstod det. Känns av nån anledning som en lite (lite) mer djuptgående analytisk fråga än vad jag utefter mina fördomar gissar att TS är intresserad av. Eller iofs, egentligen känns det väl som att han menade generellt, vilket skulle inkludera både och.

mediakatt:

Det känns dumt att i så fall hänvisa till en tråd som inte besvara hans fråga och som redan har åtta sidors diskussion om ett annat ämne.

Håller med, och är sällan pro låsning ivf oavsett om det finns liknande tråd eller ej [blush]


   
SvaraCitera

självklart inte. [confused]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Så känner jag.


   
SvaraCitera

tjejer njuter av det mycket mer, och har större sexlust. det är därför som tjejer är horor och killar inte är det

true story


   
SvaraCitera
smisk

UndercoverBrother:

tjejer njuter av det mycket mer, och har större sexlust. det är därför som tjejer är horor och killar inte är det

tror på detta.


   
SvaraCitera

Jag gillar nog sex mer än vissa killar? ;D


   
SvaraCitera

Oftast blir jag hellre kliad på ryggen.


   
SvaraCitera

Tror tjejer gillar det mer än killar! 😛


   
SvaraCitera

Tycker som några andra här, tjejer är nästan lite värre än killar 😀 men däremot tror jag inte alla tjejer är så att de bara tänker typ "åh honom vill jag knulla!" som jag iaf vet att killar kan tänka [smile]


   
SvaraCitera

sex gillar tjejer mest


   
SvaraCitera

HAhahahahahahaha. Du behöver bli lite mer BAD.

OM det är du på bilden så ser man ju på dig att du är lite mesig. DU ser ju osäker ut, var är vargblicken? Skit i tintinfrisyren med, låt håret hänga, då ser du mer manlig ut.

Tuffar du till dig lite kommer du få så mycket fitta att du blir trött på det, tro mig.


   
SvaraCitera