Aviseringar
Rensa alla

Tjejer är för snygga.


Ämnesstartare

Hej! När jag sitter på krogen så ser jag nästan bara snygga tjejer. När jag går runt på stan så ser jag nästan bara snygga tjejer. När jag går och handlar så ser jag nästan bara snygga tjejer. Överallt ser jag för i helvete snygga tjejer och det är för jävla frustrerande för att man inte kan få dom allihopa.

Jag ser fina rumpor, fina ansikten, fina bröst. Jag ser tjejer som jag bara vill ha i säng. Oavsett om det är vänner så ser jag bara någon som jag vill ha sex med. Det börjar bli jobbigt [tard] Varför är nästan alla tjejer så snygga medans vi män/pöjkar är så otroligt fula. Jag hatar killar. Dom är äckliga och jag vill att mina systrar skall undvika dessa äckliga fula män/pöjkar. Kåta jävla idioter som jag!

Även om tråden är trollaktigt formulerad så är tanksättet på riktigt. [tard][tard][tard][tard]


   
Citera
Ämnesstartare

dina krav måste vara sjukt låga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

mina systrar

pics[wink][wink]


   
SvaraCitera
Kudhos

WeeSC:

När jag sitter på krogen så ser jag nästan bara snygga tjejer.

well duh. Man går inte till krogen i morgonrock och osminkat...
Irrelevant tråd.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

dina krav måste vara sjukt låga.

Nein! Majoriteten av dom tjejer jag ser är tillräckligt fina för att jag skulle vilja ha sex med dom. [bigsmile]

kebu12:

pics

Varför är du vaken nu? Gå och lägg dig änna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Nein! Majoriteten av dom tjejer jag ser är tillräckligt fina för att jag skulle vilja ha sex med dom. [bigsmile]

precis, låga krav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

precis, låga krav.

gtfo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

gtfo.

tycker man att alla av honkön är lämpliga parningsobjekt så har man väl rent tekniskt inga krav, och det är ju rätt lågt. förutom möjligen krav på kön. men det är ju faktiskt rätt lågt.


   
SvaraCitera
orcite

Leijonsparf:

tycker man att alla av honkön är lämpliga parningsobjekt så har man väl rent tekniskt inga krav, och det är ju rätt lågt. förutom möjligen krav på kön. men det är ju faktiskt rätt lågt.

Nej. Vad har det med "krav" att göra endast? Kan han inte helt enkelt ha många smaker?

Jag undrar.. Hur är din värdssyn?
De som har inget o nöjjer sig med inget - höga krav
De som nöjjer sig med saker - lägre krav

Högre krav - Värdefull person
Lägre krav - Mindre värd person

?

Ställ dig själv frågan "Vem är lycklig" då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

tycker man att alla av honkön är lämpliga parningsobjekt så har man väl rent tekniskt inga krav, och det är ju rätt lågt. förutom möjligen krav på kön. men det är ju faktiskt rätt lågt.

Jag har inte sagt att alla är snygga. Men det är dom snygga jag lägger märke till och dom är många. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Varför känner jag igen den här tråden?
Aja inb4 alla tjejer är lebbar och tänker ta över världen och ligger bara med oss för att få barn.


   
SvaraCitera

etc etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Jag har inte sagt att alla är snygga. Men det är dom snygga jag lägger märke till och dom är många. [bigsmile]

ungefär det, ändå. du skrev:

WeeSC:

När jag sitter på krogen så ser jag nästan bara snygga tjejer. När jag går runt på stan så ser jag nästan bara snygga tjejer. När jag går och handlar så ser jag nästan bara snygga tjejer.

vilket inte riktigt går att förklara på något annat sätt.

men seriöst, läs lite strindberg och utveckla din bittra sida. det är väl den slutgiltiga lösningen på kvinnofrågan. jag menar, kvinnor är över lag inte bra människor, om de bör kallas för människor. till större delen består denna grupp av idioter som baserar enorma delar av sin självbild på stereotyper, i sin tur baserade på könsroller, som gör att de i princip blir skogstokiga, labila, egoistiska sociopater utan något som helst existensberättigande utöver att, ja, de krävs fortfarande för barnafödande.

kontentan av det hela är väl i princip att om man inte vill förespråka könssegregering och de sociala strukturer som indoktrinerar människor till att följa dem, så kan man inte acceptera kvinnor som till någon märkbar grad baserar sin identitet på dessa stereotyper. vilket i praktiken leder till att varje sann förkämpe för jämställdhet är kvinnohatare. och kvinnohatare känner väl i regel ett minskat behov av att dela kroppsvätskor med en majoritet av det motsatta könet.

notera att jag åsyftar socialt kön, när jag säger kön. biologiskt kön är ovidkommande.

orcite:

Nej. Vad har det med "krav" att göra endast? Kan han inte helt enkelt ha många smaker?

smaker som omfattar en överväldigande majoritet av alla sittkissare? nej, det är helt enkelt för obefintliga krav för att de ens ska räknas. jag menar, med några miljarder honor att välja bland så kan man faktiskt skaffa sig lite preferenser, och hålla sig till dessa. allt annat förmedlar snarast att individer inte är så jävla noga, och att sex är viktigare, vilket är en idiotisk och destruktiv inställning som knappast gör någon direkt lycklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

utveckla din bittra sida.


   
SvaraCitera

isola:

Leijonsparf: utveckla din bittra sida


   
SvaraCitera