Aviseringar
Rensa alla

tjejer är snygga


Ämnesstartare

dzjugasjvili:

- schopenhauer

tack captain obvious liksom[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Alltså vafan egentligen är ju det enda fula på män deras pung!

pungen är det vackraste på män och det säger en del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

pungen är det vackraste på män och det säger en del

nej pungar är fan hemskt, ser antingen ur som två ägg i en gammal kärrings gäddhäng eller som världens största russinfinger (pansarpung).


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

pungen är det vackraste på män och det säger en del

Men vilken förkrossande kritik [love]

Misstänker att du ej har umgåtts nog med metrosexuella herrar med slätrakade kinder och glänsande hårsvall [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nej pungar är fan hemskt, ser antingen ur som två ägg i en gammal kärrings gäddhäng eller som världens största russinfinger (pansarpung).

Tycker få saker låter så respektingivande som en pansarpung.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker killar oftast är way snyggare. eller kan vara, i alla fall. tjejer kan också vara snygga men inte riktigt lika sådär MENOMG-snygga som killar kan vara.

fast mh tror ändå att en genomsnittlig tjej är snyggare än en genomsnittlig kille, pga att en väldigt enorm del av alla framför allt heterokillar inte bryr sig om skönhetsvård osv på samma sätt som de allra flesta tjejer gör. men en snygg kille är ändå mycket snyggare än en snygg tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

"it is only the man whose intellect is clouded by his sexual instinct that could give that stunted, narrow-shouldered, broad-hipped, and short-legged race the name of the fair sex."

- schopenhauer

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera
mynona

Nintendos BFF:

tycker killar oftast är way snyggare. eller kan vara, i alla fall. tjejer kan också vara snygga men inte riktigt lika sådär MENOMG-snygga som killar kan vara.

En vän av hankön sade en gång att de flesta tjejer är "söta" snarare än "vackra".

Nintendos BFF:

fast mh tror ändå att en genomsnittlig tjej är snyggare än en genomsnittlig kille, pga att en väldigt enorm del av alla framför allt heterokillar inte bryr sig om skönhetsvård osv på samma sätt som de allra flesta tjejer gör.

Ska man vara allvarlig så måste jag säga att detta stämmer, lyssna på det dazed [no-no]

dazed:

Jo estetiskt är ju karlar nere i division 6 i jämförelse.

Om man jämför med de ansträngningar tjejer vs killar gör för att faktiskt se snygga ut, så måste man ju säga att tjejer ägnar mycket mer tid åt det, medan många killar låter ögonbrynen växa vilt och struntar i foundation eftersom d tycker att det är omanligt etc, så då får man fundera på hur konstigt det egentligen är att killar i allmänhet ger ett mindre smickrande intryck än tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför är jag inte lesbisk?

Det är du väl? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är snygg amsi [cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

En vän av hankön sade en gång att de flesta tjejer är "söta" snarare än "vackra".

vet inte riktigt vad ordet "vacker" innebär på tjejer, de enda gångerna jag hör folk bli kallade för det verkar ju mest vara när folk har brudklänning eller massa blommor i håret eller whatever. men sånt är ju bara jättefult[n] men ja att vara söt kan vara väldigt attraktivt på tjejer.

Men med snygg menade jag mer som ett sammanfattande ord för alla positiva skönhetsattribut.

mynona:

Ska man vara allvarlig så måste jag säga att detta stämmer, lyssna på det dazed

pffft, så valde du bara den enda meningen i mitt inlägg som var positivt mot tjejer[sad] typiskt tjejer asso[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar att jag vore bög. Män är så mycket vackrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer är så jävla mycket snyggare enligt min åsikt, vackrare anletsdrag fina kurvor, män har grövre snidade drag plus att de är skäggiga,håriga och inte alls vackra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför är jag inte lesbisk?

Killar är också snygga men inte på ett lika drömlikt sätt ofta. Hår och stil är nog kvinnornas övertag enligt mig.

Tickstart:

män med

men fy, han?
if it floats your..strange boat

[tard][party][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är synd om heterosexuella tjejer som måste attraheras av fula män. Män är skrot och kvinnor är diamanter, om man ska jämföra utseenden.


   
SvaraCitera