Aviseringar
Rensa alla

Tjejer är snyggare utan makeup


Ämnesstartare

Varför ska alla tjejer kladda ned sig med massa smink för? Jag tror de allra flesta ser bättre ut utan... finns inget vackrare än en tjej utan smink.

Image

Där har ni ABBA-Agnetha, världens (enligt mig och många andra) vackraste kvinna. Hon ser mycket bättre ut utan smink (höger) än med.

Utan smink blir det liksom så mycket mer naturligt och vackert... svårt att förklara.


   
Citera
Ämnesstartare

Inte din mamma [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Inte din mamma

När jag säger "tjejer" menar jag givetvis de som fortfarande är i fertil ålder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killar är dock snyggare med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådar om subjektiva åsikter är så otroligt meningslösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker tjejer skall börja sminka fittan också, hatar när tjejers fittor är så äckliga och osexiga[shake]


   
SvaraCitera

Jag kan faktiskt som bisexuell kvinna, hålla med dig. Jag själv har avvänjt mig från smink och faller faktiskt oftare för kvinnor som är mer naturliga. Den där fondationranden är direkt oattraktiv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Trådar om subjektiva åsikter är så otroligt meningslösa.

I sådana fall är hela det här forumet meningslöst... vilket iofs mycket väl kan stämma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som att dom skulle bry sig om vad killar tycker [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

som att dom skulle bry sig om vad killar tycker

Nej jag vet. [sad] Först klagar tjejer på att de sexualiseras av samhället, men i själva verket är det de själva som står för sexualiseringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På de flesta andra, men inte på mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Först klagar tjejer på att de sexualiseras av samhället, men i själva verket är det de själva som står för sexualiseringen.

och sen blir dom sura när man tycker dem är korkade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

och sen blir dom sura när man tycker dem är korkade

För att inte tala om när de inte litar på de komplimanger man ger dom, utan verkligen letar fel på sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

För att inte tala om när de inte litar på de komplimanger man ger dom, utan verkligen letar fel på sig själva.

ja eller hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Den där fondationranden är direkt oattraktiv!

Ja, folk som inte kan sminka sig är allmänt oattraktiva.

Håller med TS, jag är sexig utan smink men detta stämmer endast stunden efter hett sex. Mitt hår ligger snyggt kring ansiktet och mina kinder är röda på rätt ställen samtidigt som mina läppar är svullna. Synd att det går över snart.


   
SvaraCitera