Aviseringar
Rensa alla

Tjejer & Analsex


Ämnesstartare

Tyrael:

HAHA, låter som att du tror att det är en konspiration mot alla kvinnor av män att tjejer ska ha analsex, patetiskt. Fortsätt läsa.

Förstår jag inte riktigt vart du får det ifrån, det har jag inte sagt? Det enda som stod är att det var tunn hud, och det kan vara skönt att smeka. Det är det i; armhålan, armvecket, knävecket, halsen etc. men inte fan vill man ha en kuk uppkörd där?
Förresten så är det fortfarande lika osexigt, om inte mer, efter att jag har läst dessa texter,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

men inte fan vill man ha en kuk uppkörd där?

Dold text: bli tsm med mig så kmr du inte ha min kuk uppkörd där hahaha XD


   
SvaraCitera

Kouku:

Varför går vissa tjejer med på att ha analsex, det är så sjukt osexigt att det inte är sant. Kan någon please explain?

Kouku:

Förresten så är det fortfarande lika osexigt, om inte mer, efter att jag har läst dessa texter,

Du verkar tro att alla vill övertyga DIG att det är sexigt, va fan, du får ju tyckte exakt vad du vill. Det sjuka är att du inte verkar förstå att andra kan gilla andra saker än nu.

Kouku:

armhålan, armvecket, knävecket, halsen

Ja, det är andra erogena zooner som absolut kan användas i sexuella sammanhang. Analen är också en erogen zoon, alltså kan man tycka det är skönt att bli berörd där. Sen MÅSTE man inte gilla det för det.

Folk tänder på olika saker, acceptera istället för att fördöma.


   
SvaraCitera

Kouku:

Förresten så är det fortfarande lika osexigt, om inte mer, efter att jag har läst dessa texter,

Det är så här: Alla tjejer tycker precis samma saker som du är sexigt, och precis samma saker är skönt. Det finns inga kvinnor som inte är som du, inga som tycker analsex är hett. Och det finns ingen möjlighet att det kan vara skönt att bli stimulerad på ett ställe där det finns helt galet mycket nerver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

Du verkar tro att alla vill övertyga DIG att det är sexigt, va fan, du får ju tyckte exakt vad du vill. Det sjuka är att du inte verkar förstå att andra kan gilla andra saker än nu.

JAg vill få reda på anledningen

Mollgan:

Folk tänder på olika saker, acceptera istället för att fördöma.

Jag har inte dömt någon, är det någon som skäms över det så mycket att dem tycker att det är att fördöma när man frågar en vanlig fråga. Jag undrar hur folk kan tända på smärta också? [shake]


   
SvaraCitera

Kouku:

JAg vill få reda på anledningen

Anledningen till att folk har analsex är för att de tycker att det är skönt. Även om du inte tycker att det är skönt, sexigt eller positivt på annat sätt så finns det andra som tycker det.

Kan du förklara varför du gillar oralsex (om du gör det), för det har jag i princip ingen förståelse till? Samma fråga med samma svar, de som gillar det gillar det för att de tycker att det är skönt och upphetsande.


   
SvaraCitera

Kouku:

JAg vill få reda på anledningen

Stringburka:

Och det finns ingen möjlighet att det kan vara skönt att bli stimulerad på ett ställe där det finns helt galet mycket nerver.

Där har du den fysiska anledningen.

Kouku:

Jag har inte dömt någon, är det någon som skäms över det så mycket att dem tycker att det är att fördöma när man frågar en vanlig fråga. Jag undrar hur folk kan tända på smärta också?

Du dömer ju på det sättet att du inte kan förstå att vi har olika sexuella vanor, saker vi gillar och hela sexualiteter. Jag är inte bög och vill verkligen inte få en kuk uppkörd i rumpan eller munnen, men jag kan ju ändå förstå och acceptera att det finns människor som gillar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vara snäll emot pojkvännen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Jag undrar hur folk kan tända på smärta också? [shake]

det undrar jag också, det har jag frågat mig själv många gånger [bigsmile]


   
SvaraCitera

Men snälla du. Du kanske tycker det är konstigt och oskönt, men alla tycker olika. Själv tycker jag inte det känns så skönt när man väl trycker in, men när man väl kommit igång känns det väl rätt sexigt, men fortfarande inte det skönaste. Går inte att förklara.


   
SvaraCitera
Tyrael

Kouku:

Förresten så är det fortfarande lika osexigt, om inte mer, efter att jag har läst dessa texter,

Jag håller med, jag tycker inte att analsex är trevligt på något sätt, men det betyder inte att jag inte har ett öppet sinne för nya saker, något du verkligen inte har. Du verkar inte heller förstå att folk har olika läggningar, fortfarande patetiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

men jag kan ju ändå förstå och acceptera att det finns människor som gillar det?

Jag förstår och det du gör nu är bara att sitta och förstora detta [smile] Jag förstår inte vart du vill komma och jag accepterar folk som vill ha analsex jag bara undrar VARFÖR.

GulOchFulRimmar:

Vara snäll emot pojkvännen 🙂

Det jag har hört från kompisar också haha [crazy][crazy]

Imoon:

Kan du förklara varför du gillar oralsex (om du gör det), för det har jag i princip ingen förståelse till?

Jag tänder inte på oralsex, dock kan jag göra det om min (om jag hade någon) pojkvän ville det, eftersom det inte gör ont eller involverar bajs.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tyrael:

Jag håller med, jag tycker inte att analsex är trevligt på något sätt, men det betyder inte att jag inte har ett öppet sinne för nya saker, något du verkligen inte har. Du verkar inte heller förstå att folk har olika läggningar, fortfarande patetiskt.

Jag har öppet sinne för olika saker, nämn någon gång jag har sagt motsatsen? Jag är nyfiken på varför tjejer skulle vilja ha analsex och har fortfarande inte fått svar på frågan utan bara massa kommentarer om folk som försöker lära mig moral.
+TJEJER & Analsex.. [tired]
Killar har en prostata?


   
SvaraCitera

Kouku:

jag accepterar folk som vill ha analsex jag bara undrar VARFÖR.

Stringburka: Och det finns ingen möjlighet att det kan vara skönt att bli stimulerad på ett ställe där det finns helt galet mycket nerver.

Där har du varför, igen. [tired]


   
SvaraCitera

Kouku:

eftersom det inte gör ont eller involverar bajs.

Analsex behöver inte göra ont. Har jag hört.
Dold text: Har faktiskt hört det, ingen egen erfarenhet.. faktiskt.[cute]


   
SvaraCitera

Kul att testa.


   
SvaraCitera