Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, beskriv er idealkille!


ingen hora


   
SvaraCitera

time: Som i needy/totalt beroende av att jag finns där som en slags hobby eller leksak och att han utesluter sitt liv utanför förhållandet till "förmån" för relationen. Det blir för mycket.

ja, det är inte bra. kan dock även inflika att jag känner att det abolsut bästa är om man är bästa vänner och kan träna ihop och har samma intressen. så att man är en slags friends with benefits men mer seriöst. 


   
SvaraCitera

time: Klängig som i kramig och mys-gillande är däremot inga problem.

okej. för att jag trodde du menade detta och tänkte att jag nog gillar klängiga böys


   
SvaraCitera

ngn mer som ogillar killar som ligger runt??


   
SvaraCitera

ceka92: ägglossningen närmar sig med stormsteg

just nu vill jag ha en jättelång

ägglossning har också denna effekt på mig. helst 180+ med fina käkben och fina ögon. galet


   
SvaraCitera

.......:
ngn mer som ogillar killar som ligger runt??

min kille ska helst vara erfaren... men oskuld .... får inte ha haft andra tjejer före mig ....


   
SvaraCitera

man vill vara hans första


   
SvaraCitera

FruLiten: min kille ska helst vara erfaren... men oskuld .... får inte ha haft andra tjejer före mig ....

går andra killar innan dig bra då? 🙂


   
SvaraCitera

Pappbox:

går andra killar innan dig bra då? 🙂

ja klart va tror du egentligen


   
SvaraCitera

FruLiten: ja klart va tror du egentligen

jag tror att en gaykilles oskuld är svårt att definera, räknas snopp mot snopp som förlorad oskuld?


   
SvaraCitera

Pappbox:

jag tror att en gaykilles oskuld är svårt att definera, räknas snopp mot snopp som förlorad oskuld?

men ja vill ju inte va ihop me nån som är gaykille


   
SvaraCitera

FruLiten: men ja vill ju inte va ihop me nån som är gaykille

De är snyggare, mer välutbildade, renligare och mer känslomässigt involverade i sina åtaganden enligt statistik så varför inte?


   
SvaraCitera

ceka92:

 det abolsut bästa

vadän denna stavning


   
SvaraCitera

Pappbox:

De är snyggare, mer välutbildade, renligare och mer känslomässigt involverade i sina åtaganden enligt statistik så varför inte?

FruLiten:

min kille ska helst vara erfaren... men oskuld .... får inte ha haft andra tjejer före mig ....

FruLiten:
stora muskler..... egen bil..... mycket pengar...... stor kuk.......


   
SvaraCitera

cyq6z9.jpg

FruLiten: stora muskler..... egen bil..... mycket pengar...... stor kuk.......


   
SvaraCitera