Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: bli våldtagen av en snygg kille?


Ämnesstartare

Att "vilja" bli våldtagen utplånar konceptet.


   
SvaraCitera
Draug

Jag drömmer om att bli våldtagen av en brunstig björn på en fuktig skogsstig, helst ska ett röwdjur eller två bevittna händelsen för att det ska bli en lycklig upplevelse, men är björnen ful blir det såklart obehagligt Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså.. lås tråd asap. Gör man det frivilligt så är det ingen våldtäkt, dessutom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:
Om hon liksom tycker han är sjukt snygg o grejjer.. varför inte köra?

Men hur många hjärnceller har du :(( om hon vill och det är frivilligt så är det ingen våldtäkt. Att någon tvingar med sig någon är dock ALDRIG okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hur många hjärnceller har du :(( om hon vill och det är frivilligt så är det ingen våldtäkt. Att någon tvingar med sig någon är dock ALDRIG okej.

Om man vill bli tvingad till det då, men ger ifrån sig fejkat motstånd, skrik osv.. (Alltså njuter av det) då handlar det väl åtminstone om våldtäkt i alla andras ögon än offrets egna. Hur ser du på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Om man vill bli tvingad till det då, men ger ifrån sig fejkat motstånd, skrik osv.. (Alltså njuter av det) då handlar det väl åtminstone om våldtäkt i alla andras ögon än offret. Hur ser du på det då?

En våldtäkt är när man tvingar offret. Förövaren ska ändå självklart bli åtalad för våldtäkt då hen inte kan veta vad offret tänker och inte. Dock hör ju sådana lekar BDSM till där man innan gjort upp om villkoren och har ett stoppord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En våldtäkt är när man tvingar offret. Förövaren ska ändå självklart bli åtalad för våldtäkt då hen inte kan veta vad offret tänker och inte. Dock hör ju sådana lekar BDSM till där man innan gjort upp om villkoren och har ett stoppord.

Fast jag menar ej att man har gjort upp pm det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fast jag menar ej att man har gjort upp pm det. 

nä och det svarade jag jö på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nä och det svarade jag jö på

Men i den andan så fyller ju pollen en funktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men i den andan så fyller ju pollen en funktion.

nej den är skriven av någon som förhoppningsvis ej är man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nej den är skriven av någon som förhoppningsvis ej är man

:-$ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låser tråd pga respektlös och kränkande. Läs på om våldtäkt om omformulera frågan om du är intresserad av att diskutera ordentligt!

/Moderator 


   
SvaraCitera