Aviseringar
Rensa alla

Tjejer borde ta initiativet...


Ämnesstartare

Tja alla UM:are, tänkte bara skriva av mig lite av mina åsikter och jag kan ju börja med att säga att jag tycker att Tjejer lätt kan ta initiativet. De klarar visst att bli avblåsta, och oftast så är tjejer väldigt omedvetna om att killar blir intresserade och skräms inte bort om tjejen kommer fram och raggar på dem.
Ett råd till tjejer som inte vet hur ni ska få en kille i sommar: börja snacka med en kille! Så svårt är det inte, ju.

//En total kopia på Verkligen_soms tråd "Killar borde ta initiativet som är lite ändrad


   
Citera
Ämnesstartare

nej vad läskigt då skulle man ju kunna tro att dom skulle vilja ha jämställdhet.

nä men det skulle ju bara va bra för dom själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eroh:

Ett råd till tjejer som inte vet hur ni ska få en kille i sommar: börja snacka med en kille! Så svårt är det inte, ju.

Ett råd till dig som vill ha en tjej i sommar, börja snacka med henne.

Så svårt är det inte! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk om alla helt random började prata med varandra. Stockholm skulle bli nya Umeå, eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Tänk om alla helt random började prata med varandra. Stockholm skulle bli nya Umeå, eller något.

Låter nice! Då ska jag flytta till Umeå! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med.


   
SvaraCitera

eroh:

börja snacka med en kille! Så svårt är det inte, ju

Ja, för alla killar är framåt och går fram och pratar med tjejer hur som helst och tjejer är tysta, skygga och blyga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att de som gnäller om att andra inte tar initiativ kan börja ta initiativ själva.


   
SvaraCitera

Ni har inte tänkt på att om en tjej inte tar initiativet så betyder det att hon inte är intresserad? Det är inte svårare än så.


   
SvaraCitera

De tjejer som gör det är de som har mycket hull på kroppen och är arbetslösa, dessa heta pinglor vägrar att göra det.

Tro mig , jag vet att det är alltid så!


   
SvaraCitera

S3ON:

Låter nice! Då ska jag flytta till Umeå!

Jag bor där, inget vidare tycker jag [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shabbe:

Tro mig

shabbe:

det är alltid så

yeah right


   
SvaraCitera

Sju av tio som har skrivit till mig på en dejtingsida ser ut som flodhästar va fasiken, jag är själv vältränad iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Tycker att de som gnäller om att andra inte tar initiativ kan börja ta initiativ själva.

+

Blodådra:

Ni har inte tänkt på att om en tjej inte tar initiativet så betyder det att hon inte är intresserad? Det är inte svårare än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shabbe:

Jag bor där, inget vidare tycker jag [confused]

Inte!? :/


   
SvaraCitera