Aviseringar
Rensa alla

Tjejer = bra konstiga


Ämnesstartare

Snackade med en av mina tejpolare på telefon, så började hon snacka om hon kunde tänka sig o gifta sig med sin kille efter 2 månader. Hon pratar för övrigt jämt om honom så är måttligt intresserad.. men iaf så började jag då skratta för jag tyckte det lät sjukt, hon flippade ur totalt och började skrika på mig om att jag va avundsjuk, inte visste va kärlek och att jag hånade henne. Sen bara la hon på.

satt som ett stort frågetecken som ni säkert förstår, ringde henne nyss och då va hon fortfarande skitur o babblade igen om att jag hånat henne ?

sen säger hon att hon inte vill va vän med mig om jag inte ber om ursäkt till hennes kille? och att jag ska sluta håna henne..lol? hennes kille vill inte att jag ska va polare med henne för han är extremt svartsjuk

och den här händelsen får mig fan att undra om tjejer inte är bra konstiga ibland...för jag kan väl omöjligt ha gjort något fel här eller? [crazy]

ÄNDRAT 2009-01-28 14:25

ÄNDRAT 2009-01-28 19:03

ÄNDRAT 2009-01-28 19:04
Nu har jag också blivit hotad av hennes kille, börjat gå lite för långt detta


   
Citera
Ämnesstartare

lät ju fullt normalt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din vän verkar efterbliven, nej förresten din vän var ju kvinna då är det normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wtf... [confused]


   
SvaraCitera

Bara för att just den här tjejen verkar helt jävla dum i huvudet betyder det ju inte att alla är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

lät ju fullt normalt [y]

inte det minsta [bigsmile]

DeathOrGlory:

Din vän verkar efterbliven, nej förresten din vän var ju kvinna då är det normalt.

det va tanken som slog mig med!

Ritinkin:

Bara för att just den här tjejen verkar helt jävla dum i huvudet betyder det ju inte att alla är det.

nej självklart inte =)


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Bara för att just den här tjejen verkar helt jävla dum i huvudet betyder det ju inte att alla är det.

Men det är högst troligt tyvärr ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

inte det minsta [bigsmile]

Okej då lite trasigt kanske 😛 Har hon blivit sådan sedan hon träffade sin kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

det va tanken som slog mig med!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Stephen:

nej självklart inte =)

Jag ljög ju självklart, finns ingen vettig kvinna.

jakaerstark:

Men det är högst troligt tyvärr ;/

Absolut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Okej då lite trasigt kanske 😛 Har hon blivit sådan sedan hon träffade sin kille?

Japp, före det va det ingenting..då va hon fullt normal. Sen började hon snacka om honom för jämnan och det blir bara drygt att höra på och nu har hon blivit så här..han kanske har printat i henne en massa saker [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

han kanske har printat i henne en massa saker [confused]

Eller så kanske hon bara är lite mycket kär, och därmed galen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Eller så kanske hon bara är lite mycket kär, och därmed galen 🙂

så kan det ju också va..det roliga är ju att när det väl tagit slut så är det hon som kommer ringa till mig o lipa. oj va jävlig jag ska va då som hämnd[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det är därför man undviker att bli vän med tjejer [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och det är därför man undviker att bli vän med tjejer [wink]

men ibland behövs de =) men det här psykfallet försvinner nog från telefonboken illa kvickt


   
SvaraCitera