Aviseringar
Rensa alla

Tjejer brukar ni göra sånt här?


Ämnesstartare

det som händer i duschen - stannar i duschen Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

....eller rinner ner i avloppet


   
SvaraCitera
mynona

KUK:

Menar du runka bullen eller?

Både den och oralsexorgien

har du sett det hända med egna ögon


   
SvaraCitera
mynona

ekorrespondenten:
....eller rinner ner i avloppet

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tror ni lärarna tycker om sånt eller kanske rektorn? Vad skulle dom göra om dom fick veta. skulle dom snacka med alla då och kanske ringa hem till våra föräldrar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, killarna och tjejerna i vår skola brukar runka/slicka av varandra. Vi har egentligen separata duschar flr killar och tjejer vi alla brukar duscha i samma ändå. Vi brukar köra sten dax påse om vem som ska få välja kvinna först. Tycker der är rätt najs. Klassen blir som en liten familj. Glad problemet är dock att vi har en bög i vår klass och vi är ojämnt antal killar i klassen. Vi är två fler killar än tjejer vilket gör att han som förlora på sten sax påse får runka av bögen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Både den och oralsexorgien

har du sett det hända med egna ögon

Jag har aldrig varit men på det men jag har sätt när dom ska börja och då brukar jag gå därifrån och runka ensam på toan istället och tänka på tjejerna istället och vad dom gör xD
När dom ska leka runka bullen så ha dom äpple istället för bullar måste äta varma annars är dom inte lika goda och äpple är det fruktsaft i redan så då märker man inte sperman lika lätt 😀
Dom som vinner asså dom som kommer först på äpplet är den som tar med nytt äpple till nästa idrott lektion. Dom börja med att lägga äpplet på golvet mitt i duchen sen står dom runt äpplet i en ring och runkar tillsammans och sen siktar dom på äpplet när dom ska spruta och så sprutar dom och sen den som kommer sist måste äta äpplet och slicka den som vinners röv xD

ekorrespondenten:
det som händer i duschen - stannar i duschen Rodnar

Vad brukar hända i eran dusch? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Japp, killarna och tjejerna i vår skola brukar runka/slicka av varandra. Vi har egentligen separata duschar flr killar och tjejer vi alla brukar duscha i samma ändå. Vi brukar köra sten dax påse om vem som ska få välja kvinna först. Tycker der är rätt najs. Klassen blir som en liten familj. Glad problemet är dock att vi har en bög i vår klass och vi är ojämnt antal killar i klassen. Vi är två fler killar än tjejer vilket gör att han som förlora på sten sax påse får runka av bögen

Där ser man! xD Är det en hemlighet eller vet andra klasser att ni gör så också 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK: Vad brukar hända i eran dusch? 😉

Är under ed och går inte i skolan längre, så det stannar där. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekorrespondenten:

Är under ed och går inte i skolan längre, så det stannar där. 

ed?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

Där ser man! xD Är det en hemlighet eller vet andra klasser att ni gör så också 😀

De andra klasser vet om det. Har till och med hänt att någon från de andra klasserna har velat vara med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en viss sarkasm i tråden? Kanske jag känner fel Rullar ögonen


   
SvaraCitera

När jag gick i nian så hade vi precis haft gympa, stod i och tvålade in mig i duschen och allt var frid o fröjd, medans jag duschade så hörde en massa oväsen från andra sidan där tjejerna i min klass hade sina duschar, hörde att det var nåt skumt ljud för det lät som dom skrek, så jag gick in ditt med handduken runt om mig så blir jag helt häpnad när jag stiger in och öppnar dörren, ser att hela min tjej klass hade en stor orgie mitt på golvet med massa handdukar överallt och massa glidmedel, jag blev så häpen så jag tappade min handduk och fick stånd direkt.
Efter att tjejerna hade sett min makapär så dök allihopa genast på och ville ha en bit av mig. Och det fick dom.

OT: Tjejerna gör mycket skumma saker där inne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Japp, killarna och tjejerna i vår skola brukar runka/slicka av varandra. Vi har egentligen separata duschar flr killar och tjejer vi alla brukar duscha i samma ändå. Vi brukar köra sten dax påse om vem som ska få välja kvinna först. Tycker der är rätt najs. Klassen blir som en liten familj. Glad problemet är dock att vi har en bög i vår klass och vi är ojämnt antal killar i klassen. Vi är två fler killar än tjejer vilket gör att han som förlora på sten sax påse får runka av bögen

Hahaha, hade dock vart rätt nice (om man skippar det med bögen) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta drömma


   
SvaraCitera