Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: Butchy- eller lipsticktjejer? 🙂


Ämnesstartare

jag skulle nog dras till "tjejiga", sexiga tjejer. eller det är såna jag gillar (även om jag inte är lesbisk). gärna lite tuffa men ändå kvinnliga liksom.


   
SvaraCitera

Hon ska se ut som en tjej men bete sig som en kille, då är det win win.


   
SvaraCitera

Hannajkl:

jag tkr att det skulle vara lite halvpsykigt

Va, hur menar du?
Jag menade att jag vill liksom inte att tjejen ska försöka VARA en kille. Som en transvestit. Men om hon är pojkflicka gör ju inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Jag menade att jag vill liksom inte att tjejen ska försöka VARA en kille. Som en transvestit. Men om hon är pojkflicka gör ju inget.

Exakt!! [y]
Men... det motsatta också... Bara man är sig själv! ...antar jag! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Hannajkl:

Exakt!! [y]

[wink]

Hannajkl:

Men... det motsatta också... Bara man är sig själv! ...antar jag! [bigsmile]

Fattar inte. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Fattar inte.

Jomen, egentligen har jag inte så mkt erfarenhet att jag bara kan komma här och snacka. Men iaf JAG vill inte vara tillsammans med någon som inte vet vad den är. En transvestit tycker inte jag är tändande alls, och då tänker jag på män som blir kvinnor. Samtidigt tkr jag kvinnor är i allmänhet alldeles för vackra för att man ska dölja formerna eller något sådant... It's a waste.
Samtidigt spelar det egentligen inte heller någon roll! Bara man är sig själv och trivs med sig själv och är en fin person och lala (och har fina ögon + ett fint leende (A)). Hihi!


   
SvaraCitera

Hannajkl:

lipsticktjejerna

[love]


   
SvaraCitera

Hannajkl:

Men iaf JAG vill inte vara tillsammans med någon som inte vet vad den är. En transvestit tycker inte jag är tändande alls, och då tänker jag på män som blir kvinnor.

Samma här, jag håller med.

Hannajkl:

Samtidigt tkr jag kvinnor är i allmänhet alldeles för vackra för att man ska dölja formerna eller något sådant... It's a waste.

Håller delvis med. Pojkflickor tycker jag är helt okej, även dem som klär sig lite maskulint. Men om tjejen till varje pris försöker vara/se ut som en kille, är det bara för mkt. [tard]

Hannajkl:

Samtidigt spelar det egentligen inte heller någon roll! Bara man är sig själv och trivs med sig själv och är en fin person

Det kan jag också hålla med om, men för mig finns det ändå en viss gräns, och den är att tjejen (eller killen) vill vara det motsatta könet. Det tycker jag bara är avtändande.


   
SvaraCitera

Min tjej ska ha stor balle och hår över hela kroppen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bob Fyllekatt:

Hannajkl: lipsticktjejerna

[smile]


   
SvaraCitera

Hannajkl:

En boyish-brud med håriga ben eller en sminkad långhårig brud? 🙂

Mest lipsticktjejerna [smile]


   
SvaraCitera

Har ingen speciell "typ". Är hon snygg så är hon snygg. [y]


   
SvaraCitera

För mig spelar det ingen roll, så länge hon inte är lika dryg som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folkpartisten:

För mig spelar det ingen roll, så länge hon inte är lika dryg som jag.

hahaha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag skulle tända på tjejer, skulle det nog vara mer åt det "gulliga" och "oskyldiga" hållet. Jag tycker verkligen asiater är fina.. 😉 [cute]


   
SvaraCitera