Aviseringar
Rensa alla

Tjejer egentligen kåtare än killar?


Ämnesstartare

Alltså alla mina tjejpolare är så jävla kåta! alltid är det sexsexsex. har en tjejkompis som vill ha sex _varje_ dag, annars får hon typ abstinens. en annan som får orgasmer 3 gånger dagligen, nu har hon försökt minska på det. o detta va bara två exempel..

mina killkompisar bryr sig inte lika mycket. måste definitivt inte ha sex varje dag o runkar inte tre gånger dagligen. undra hur mycket myt det egentligen är att killar skulle vara kåtare. det handlar nog snarare om sociala "regler" vi har.

tell me, är det inte så? är det inte så att tjejer egentligen är lite kåtare? 😛


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror att det har med personen att göra och inte könet. Jag är lika torr som sniffsnus och har svårt att ändra på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns många perversa tjejer som typ har 14 dildos hemma och tror att man måste ha BDSM-sex för att bli tillfredställd
vet flera såna tjejer

men finns även en del normala... så mitt svar är att det nog varierar ganska starkt från person till person oavsett om det är en kille eller tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag tror att det har med personen att göra och inte könet.

Och att man är en idiot om man försöker tillskriva ett visst kön vissa egenskaper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart det är så allt annat är bara propaganda från kvinnor som vill kontrollera mannen med sex [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr så har de flesta tjejer dålig smak gällande sex. Så det är knappast något positivt i så fall [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Och att man är en idiot om man försöker tillskriva ett visst kön vissa egenskaper.

Kvinnor e ju sämre än män 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Kvinnor e ju sämre än män 😛

Du med, men gör det dig kåtare? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Du med,

Haha [bigsmile]

Konsumtionshets:

men gör det dig kåtare?

kåtare än vad? :S:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

kåtare än vad? :S:S

Än män?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Än män?

Öh, vet faktiskt inte :S


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Och att man är en idiot om man försöker tillskriva ett visst kön vissa egenskaper.

Killar har ju aså snowpar men inte tjejjer. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Killar har ju aså snowpar men inte tjejjer. [no-no]

Mm, pratade ju om fysiska attribut och inte sociala/psykiska. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Och att man är en idiot om man försöker tillskriva ett visst kön vissa egenskaper.

and we have a winner! jag TROR också det är idioti. för vi vet verkligen inte.. och vi lär ju inte få reda på den riktiga sanningen när våra regler regerar. nix sanningen kommer vi iaf närmare när vi pratar mer intimt med varandra. men för mig som är uppvuxen med att killar är kåtare så är denna trend som jag ser nu lite slående


   
SvaraCitera