Aviseringar
Rensa alla

Tjejer gillar kaxiga, efterblivna killar? 😉


Ämnesstartare

helutuhle:

jag som står för efterblivenheten!!

nee du är rolig! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

nee du är rolig! [bigsmile]

aa och kaxig inga vill ha mejjj [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JiNK:

efterblivna

JiNK:

retards

Du skulle kunna sluta använda dessa ord på personer som förmodligen inte är efterblivna (i dess rätt mening) på riktigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

aa och kaxig inga vill ha mejjj

kaxig kanske du e ibland men att inga vill ha dig är ju en jättelögn! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl bra att vara lite kaxig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JiNK:

"de ska vara snälla omtänksamma, roliga och inte för kaxiga"

Kan väl vara så att de som inte är högljudda oftast inte syns alls. Dvs. är alldeles för passiva.

Och det är ingen fördel att inte synas alls, lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

kaxig kanske du e ibland men att inga vill ha dig är ju en jättelögn! 🙁

[cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är precis så det ligger till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ont:

rödingajävel:

vad tycker du om mitt val av låt? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är generellt sett väldigt irrationella och kortsiktigt tänkande i den åldern och upp till ca 20-23år. Då börjar de inse att de kanske borde ha någon som har en bra framtid framför sig och är trygg att leva med istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vad tycker du om mitt val av låt? [cool]

[y][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, tjejer gillar inte bara såna killar.

Men tjejer och killar attraheras av olika saker på ett psykologiskt plan. Killar attraheras av utseende i större utsträckning än tjejer. Tjejer attraheras däremot av "alfahannen" och "status" på ett annat sätt än killar gör. Att vi via vårt conscious mind säger vad vi vill ha spelar mindre roll när det är vårt unconscious mind som hela tiden filtrerar/söker/sorterar/värderar vår omgivning och vad vi "egentligen" vill ha.

Fundera på varför man ofta hör tjejer säga sig gilla självförtroende. Har ni någon gång hört en kille säga "jag vill ha en tjej med självförtroende!!"? Tjejer värderar det högre än killar. Självförtroende är såklart inte nödvändigtvis kaxiga killar, men sådana beteenden visar däremot självsäkerhet och en form av social status, vilket i unconscious mind hos tjejer filtreras in som attraktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Har ni någon gång hört en kille säga "jag vill ha en tjej med självförtroende!!"?

Ja, skitmånga gånger. Har du övervägt att sluta läsa så mycket tramsig populärpsykologi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ja, skitmånga gånger. Har du övervägt att sluta läsa så mycket tramsig populärpsykologi?

Var det för politiskt inkorrekt att säga att tjejer och killar generellt värderar saker olika, vilket är helt uppenbart, eller vad är det frågan om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Var det för politiskt inkorrekt att säga att tjejer och killar generellt värderar saker olika, vilket är helt uppenbart, eller vad är det frågan om?

Var det för svårt att läsa och förstå vad jag skrev för att ge ett relevant svar på frågan?


   
SvaraCitera