Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, har ni blivit bättre bemötta just för att ni är tjejer?


Ämnesstartare

Srbija:

Är du säker på att du inte skapade den här tråden bara för att skryta? Inte för att det är något att "skryta" om, menmen ..

Srbija:

Nja, inte skryta. Du antyder det som att du är snygg.

HEJ JAG BRUKAR BLI INSLÄPPT GRATIS PÅ KROGEN FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG.

Tycker f.ö inte alls det lät som att hon skröt. Och för att bidra till tråden lite mer seriöst så ja, jag tror att vi tjejer i vissa sociala sammanhang och i samhället har det lite lättare än killar, vi kommer liksom undan med lite mer känns det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm snygga och söta tjejer får sånt serverat och glider lite.


   
SvaraCitera

Ja, han ser dig som ett potentiellt knull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tycker f.ö inte alls det lät som att hon skröt.

Vart fick hon idéen till tråd starten tror du?
Svara inte på detta, jag tycker ändå inte att det är värt att skriva något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Och för att bidra till tråden lite mer seriöst så ja, jag tror att vi tjejer i vissa sociala sammanhang och i samhället har det lite lättare än killar, vi kommer liksom undan med lite mer känns det som.

Bra sagt och därmed är syftet med tråden avslutat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Vart fick hon idéen till tråd starten tror du?

Men vafan äre med dig? :/ varför svarar du inte bara på hennes fråga? Jag tycker det ligger något i det hon säger.

Jonnybravo91:

Bra sagt och därmed är syftet med tråden avslutat.

yeah [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men vafan äre med dig? :/ varför svarar du inte bara på hennes fråga? Jag tycker det ligger något i det hon säger.

Vilken fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Vilken fråga?

rbb:

Har någon annan varit med om att ni fått "röda mattan"? 🙂

Tycker inte du att tjejer ibland har det lite lättare/kommer undan med mer? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tycker inte du att tjejer ibland har det lite lättare/kommer undan med mer? [smile]

Jaha .. Men ja, det tycker jag. Kvinnor kommer undan med allting, medan männen bara kan se på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beställde oxfilé med extra kött häromveckan. Jag tror dom glömde lägga till en hundring för det extra köttet. Betyder det att gubben vill spänna på mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jaha .. Men ja, det tycker jag. Kvinnor kommer undan med allting, medan männen bara kan se på.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte tjej men blir jävligt bra bemött av bruna människor. Av nån jävla anledning är alla jag möter jättesnälla och trevliga mot mig, fast de kanske är ren slump, men man börjar ju fundera om jag inte har någon sorts utstrålning som får dem att gilla mig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag behandlar antagligen tjejer vänligare, men jag skyller på biologin.

Hihi... gulligt!

Åtta:

Det tror jag att de flesta tjejer som inte är skitfula någon gång "råkar ut för".

Så du menar att det är generellt? Hmm, jag ska nog glömma lite mer pengar nästa gång! 😀 (skoja bara)

shajjn:

Ja, han ser dig som ett potentiellt knull.

Jag känner dig och den där kommentaren...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ständigt 🙂
Speciellt på krogen.


   
SvaraCitera
Hando

Hade du djup uringning så förklarar det varför.


   
SvaraCitera