Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, har ni celluliter på rumpan?


vhfaj:

Kille, resultat (Du röstade på detta alternativ)

Alltså, jag bryr mig så sjukt lite i celluliter att jag inte har en jävla aning om jag har de eller inte. Kan någon förklara för mig hur man orkar bry sig i sånt trams?
Det finns viktigare saker att bry sig om. Typ när man upptäcker att man missat ett hårstrå efter rakning. Eller upptäcker att tröjan är ut och in efter en heldag på stan.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Hade du inte haft cellisar på din lilla stuss hade du aldrig blivit irritera och tagit upp diskussionen.

Din bild av människor är tråkig och enkelspårig. Blir lite äcklad av att höra vuxna() människor använda sig av den där skolgårdslogiken - "de är elaka för att de är avundsjuka". Har aldrig förstått poängen med att avfärda kritik eller åsikter skilda från sina egna som avundsjuka. Då lär man sig ju aldrig något.

Du är underutvecklad, typ :l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Haha men nyss var det ju positivt att ha "cellisar" så varför skulle jag bli irriterad över det?

För att tjejer tror det är negativt.

Kilowatt:

Alltså, jag bryr mig så sjukt lite i celluliter att jag inte har en jävla aning om jag har de eller inte.

Så här låter en som har gett upp kampen.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Så här låter en som har gett upp kampen.

Nej, så låter en som är så uttråkad att hon svarar i ännu en rövtråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

För att tjejer tror det är negativt.

Jaha, hur vet du vad tjejer tycker då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Nej, så låter en som är så uttråkad att hon svarar i ännu en rövtråd.

Eftersom du alltid svarar i mina rumptrådar kan jag bara tolka det som att du älskar dom! [love]

antrax:

Jaha, hur vet du vad tjejer tycker då?

Ah just det ja. Man får inte tro något utan att backa upp med siffror, staplar, studier och undersökningar på det här forumet. Intuition är förbjudet.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Eftersom du alltid svarar i mina rumptrådar kan jag bara tolka det som att du älskar dom!

Jag vet inte vilken tolkning som är värst, det eller att jag ofta är helt sanslöst uttråkad [tard]


   
SvaraCitera

Vet inte. Har inte undersökt min bakdel särskilt noggrant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Ah just det ja. Man får inte tro något utan att backa upp med siffror, staplar, studier och undersökningar på det här forumet. Intuition är förbjudet.

Så du menar att det är med din intuition som du hittat denna fakta? :3

Ok en hel del tyder på att många tjejer är obekväma med sina celluliter. I alla fall om man kollar typiska tjejtidningar.
Men grejen är att du kastar ur dig påståenden hit och dit utan källa, utan eftertanke.
Jag ifrågasätter snarare det än om kvinnor är bekväma med sina kroppar eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Men grejen är att du kastar ur dig påståenden hit och dit utan källa, utan eftertanke.

men det är ju liksom allmänt känt att kvinnor inte gillar sina celluliter, för att inte tala om hela industrin med krämer och mirakelkurer som byggts upp runtomkring.

Sluta trama och erkänn nu. Det kommer kännas bättre erfteråt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är celluliter? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Vad är celluliter?

Kolla bilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Kolla bilden.

det ser ut som... hud?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Tjejer, har ni celluliter på rumpan?

Ja [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

det ser ut som... hud?

Kolla högerskinkan, längst ned.


   
SvaraCitera