Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, har ni någonsin fantiserat om att bli våldtagna?


Ämnesstartare

ladysmurf:

Detta är bara ett känsligt ämne för mig därför har jag svårt att tänka att det finns folk som vill bli våldtagna.

GAIA:

Att fantisera om att bli våldtagen är ju inte detsamma som att vilja bli våldtagen. 🙂

!!! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAIA:

Att fantisera om att bli våldtagen är ju inte detsamma som att vilja bli våldtagen. 🙂

Ne det är sant iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Detta är bara ett känsligt ämne för mig därför har jag svårt att tänka att det finns folk som vill bli våldtagna.

För att folk fantiserar om våldtäkt och leker rapegame så betyder det inte på något sätt att de vill bli våldtagna, alltså ha sex utan att ge sitt samtycke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Detta är bara ett känsligt ämne för mig därför har jag svårt att tänka att det finns folk som vill bli våldtagna.

Tjejer är knepiga. De vill... men allt ska vara på deras sätt och man ska dansa efter deras pipa. Annars börjar de gråta och spela sårade tills de får sin vilja igenom eftersom de saknar den fysiska styrkan för att få viljan igenom på annat sätt-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

För att folk fantiserar om våldtäkt och leker rapegame så betyder det inte på något sätt att de vill bli våldtagna, alltså ha sex utan att ge sitt samtycke.

ladysmurf:

Ne det är sant iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Tror tom det var någon undersökning förut om tjejers hemliga sexfantasier och där framkom det att våldtäkt inte var så ovanligt som man kanske tror.

Men handlar det då inte om dominanssex och sånt och inte faktiskt våldtäkt? Alltså att det inte handlar om att bli våldtagen, få en kniv mot halsen och en kuk i stjärten medan man skriker nej för full hals? Har svårt att tro att det är en sådär jättevanlig fantasi, men vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Alltså att det inte handlar om att bli våldtagen, få en kniv mot halsen och en kuk i stjärten medan man skriker nej för full hals? Har svårt att tro att det är en sådär jättevanlig fantasi, men vad vet jag.

Handlar om att tas av en främling mot sin vilja, allt lämna alla hämningar och inte kunna påverka situationen.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Annars börjar de gråta och spela sårade tills de får sin vilja igenom eftersom de saknar den fysiska styrkan för att få viljan igenom på annat sätt-

Din kvinnosyn. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Din kvinnosyn.

Men det är ju sant. En kvinna är tvingad att använda psykologi för att få sin vilja igenom eftersom hennes fysik är otillräcklig.

Kom inte och säg att du aldrig mött en tjej som "testat" dig, dvs spelat ledsen eller upprörd för att du ska bry dig och göra som hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

n kvinna är tvingad att använda psykologi för att få sin vilja igenom eftersom hennes fysik är otillräcklig.

Därför vi är så mycket smartare :):):)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Därför vi är så mycket smartare :):):)

Det kan ju diskuteras. Snarare så att män är så jävla rädda att mista sitt permanenta ligg att de tillgodoser kvinnans behov... hur knepiga de än må vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Snarare så att män är så jävla rädda att mista sitt permanenta ligg att de tillgodoser kvinnans behov...

och vi e smartare :):):)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Aldrig (Du röstade på detta alternativ)

har däremot blivit det.
btw, du verkar störd på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

De vill... men allt ska vara på deras sätt och man ska dansa efter deras pipa. Annars börjar de gråta och spela sårade tills de får sin vilja igenom eftersom de saknar den fysiska styrkan för att få viljan igenom på annat sätt-

Det är bara små fjortisar som håller på sådär och dom ska man hålla sig borta ifrån.


   
SvaraCitera

vhfaj:

En kvinna är tvingad att använda psykologi för att få sin vilja igenom eftersom hennes fysik är otillräcklig.

Menar du att om de bara kunnat hade de gärna slagits med mannen om vem som ska diska?

vhfaj:

Kom inte och säg att du aldrig mött en tjej som "testat" dig, dvs spelat ledsen eller upprörd för att du ska bry dig och göra som hon vill.

Beror väl på. De jag varit med har kunnat prata om saker som vanliga människor. Man kan ju faktiskt lösa såna där saker utan varken våld eller tårar. Det tror jag de flesta gör. Sen finns det naturligtvis situationer där någon utav parterna blir ledsna.


   
SvaraCitera