Aviseringar
Rensa alla

tjejer, har ni nån som helst logik i hur ni tänker?


SAmini:

McLuver: Hon kanske har mens


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Förstår varför hennes kompis har sagt att jag är värd nånting bättre.. det är jag!

Vad är det för fel på henne?

gothhunter2000:

Jag tycker tjejer är jättedumma i huvudet.

Det där citatet ihop med din avatar är roligt. =)


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Vad kan lika bakom denna radikala förändring?

Det är typ normalt beteende för tjejer. Bara att vänja sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rain:

Det är typ normalt beteende för tjejer. Bara att vänja sig.

Finns det någon förklaring/förklaringar till detta betteende?
Jag har då inte betett mig som en skitstövel mot henne, absolut inte.
Men vem vet, säkert är det nått "fel" man gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Individual:

Vad är det för fel på henne?

Alltså på hennes kompis eller på tjejen i fråga?


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Finns det någon förklaring/förklaringar till detta betteende?
Jag har då inte betett mig som en skitstövel mot henne, absolut inte.
Men vem vet, säkert är det nått \"fel\" man gjort.

Det behöver du inte ha gjort. De kan helt plötsligt bestämma sig för att inte gilla en längre trots att de gjorde det dagen innan.


   
SvaraCitera

tjejer fungerar så där dom är helt oberäkneliga


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Alltså på hennes kompis eller på tjejen i fråga?

Tjejen i fråga eftersom att du skulle vara värd bättre?


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Finns det någon förklaring/förklaringar till detta betteende?

Hon är kvinna, kvinnor följer inte normal logik. Det finns en anledning till att det inte är kvinnor som i de flesta fall är chefer, forskar fram nya mediciner eller utvecklar nya material. Feminister må hata mig, men det har inget med trams om mansgrisar eller patriarkat att göra. Hade kvinnor haft kapacitet hade vi även sett resultat.

köttsoppa:

Jag har då inte betett mig som en skitstövel mot henne, absolut inte.

Nej, men hon är en skitstövel mot dig, so what? Det finns gott om killar som knullar tjejer som de dumpar sedan, många tjejer gör likadant.

köttsoppa:

Men vem vet, säkert är det nått "fel" man gjort.

Ja, felet är att du inte satt på hennes väninna. Gör det, så känns det genast mycket bättre sedan. Hon har ju t.o.m sagt att du förtjänar något bättre, bättre = hon själv. Det är så kvinnor fungerar, sätt på kompisen!


   
SvaraCitera

Har du inte funderat på att fråga henne själv? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Individual:

Tjejen i fråga eftersom att du skulle vara värd bättre?

Hon är en som inte har en aning om vad hon vill, NOLL logik, det har jag fått erfara.
Har t.o.m snackat med hon nu och sa själv att hon är komplicerad... minst sagt. En kvinna i ett nötskal med andra ord.
Vi kom fram till att vi ska fortsätta att BARA vara vänner (jag känner mig absolut inte knäckt, tvärtom det känns bra) ... haha vänner.. det kan hon glömma, inget "mellan svammel" här inte.

herr_nilsson:

Ja, felet är att du inte satt på hennes väninna. Gör det, så känns det genast mycket bättre sedan. Hon har ju t.o.m sagt att du förtjänar något bättre, bättre = hon själv. Det är så kvinnor fungerar, sätt på kompisen!

Alltså när en kvinna säger så, finns det nån signal där som pekar åt det hållet då? haha hade vart najs om inte annat, men men.

Tack för alla VETTIGA svar! [smile]


   
SvaraCitera
loita

de där är väll mer än människo grej än en tjej grej? Killar kan ju göra precis samma sak [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

de där är väll mer än människo grej än en tjej grej? Killar kan ju göra precis samma sak

Ta inte allt för illa upp nu, den här tråden blev lite av en "killsnack-tråd" så... Ni finner säkert liknande problem hos oss killar, det är inte lätt det här, men fängslande ändå haha [smile]


   
SvaraCitera
loita

köttsoppa:

Ta inte allt för illa upp nu, den här tråden blev lite av en "killsnack-tråd" så... Ni finner säkert liknande problem hos oss killar, det är inte lätt det här, men fängslande ändå haha

tog inte illa upp, menade bah att de va dåligt formulerat enligt, mig... har varit med om precis samma sak.
haha "KILLSNACK TRÅD?" NÄR DU FRPGAR TJEJER HUR VI TÄNKER Xd HAHA


   
SvaraCitera
loita

köttsoppa:

Ta inte allt för illa upp nu, den här tråden blev lite av en "killsnack-tråd" så... Ni finner säkert liknande problem hos oss killar, det är inte lätt det här, men fängslande ändå haha

tog inte illa upp, menade bah att de va dåligt formulerat enligt, mig... har varit med om precis samma sak.
haha "KILLSNACK TRÅD?" NÄR DU FRPGAR TJEJER HUR VI TÄNKER Xd HAHA


   
SvaraCitera