Aviseringar
Rensa alla

TJEJER, hur har ni sex med varandra ?


Ämnesstartare

tjejer har inte sex med varandra. homosexualitet är den största myten sedan globaliseringen:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

tjejer har inte sex med varandra. homosexualitet är den största myten sedan globaliseringen:F

Hahahahahahahahaha . Om du bara visste [bigsmile]

Hando:

Tyckter det luktar lite P12 fast är osäker [blush]

Jaha . det luktar inte så gott va ? i mitt rum luktar det F17 iallafall (: [rolleyes]


   
SvaraCitera
Hando

VANiLJPULVER:

Jaha . det luktar inte så gott va ? i mitt rum luktar det F17 iallafall (:

Haha sorry, jag såg att det var en F som skapade tråden drygt 40 min efter jag postat inlägget [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANiLJPULVER:

Hahahahahahahahaha . Om du bara visste

sluta prata gallimatias kvinna! snart säger du väl att robotar har seks med varandra[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

sluta prata gallimatias kvinna! snart säger du väl att robotar har seks med varandra[no-no]

Nääh. Det säger jag inte .

"samlag, vanligen den sexuella akt där mannens och kvinnans könsorgan förenas genom att penis förs in i slidan. Mannens peniserektion och kvinnans lubrikation bidrar till att samlagsrörelserna ger en vällustig sexuell stimulering, vilken kan kulminera i en orgasm. Samlaget är i regel en förutsättning för befruktning, men det har också stor emotionell betydelse i människors sexuella relationer. Samlag innefattar även sexuellt umgänge mellan två män eller mellan två kvinnor och är inte alltid penetrerande."

http://www.ne.se/kort/samlag

Hur förklarar du det då ? . Jag har haft sex med killar med . Men sexet med en tjej är annorlunda . Och bättre ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANiLJPULVER:

Nääh. Det säger jag inte .

ifall du inte märkt det var jag ganska ironisk:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ifall du inte märkt det var jag ganska ironisk:F

Hahaha . man vet inte alltid [bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera