Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: hur känns det att bli raggad på?


Ämnesstartare

Av nån random, ja typ på busshållsplatsen, fester osv. asså inte såna som säger typ sho snygging får jag knolla dig eller nåt sånt utan på ett mer civiliserat sätt.

mina kompisar säger att jag skulle kunna få vem som helst med mitt mitt utseende men inte fan får jag nån för det förrutom ibland[mad]

det beror på att jag är så dålig på att ta kontakt med tjejer men håller på att bli bättre[zzz]

har snackat med några nya random tjejer på sistone men vågar ej göra mer. eftersom jag är svart känns det värsta "blattigt" att hålla på så fast jag är typ gentleman inte direkt typisk blatte men vafan vad skulle ni tjejer tycka om nån neger (som ser helt ok ut) kom fram till er och raggade? aa visst fattar om ni ej diggar den man kan ju ej digga alla men skulle ni tycka att det var trevlig eller jobbigt?


   
Citera
Ämnesstartare

mussolini:

på busshållsplatsen,

mussolini:

fester osv.

är ju jättestor skillnad ^^

hatar om randoms börjar prata med mig på bussen osv, oavsätt kön och om det är för att ragga eller för att den försöker vara trevlig eller whatever. + man måste nog vara ganska konstig för att göra så. sluta med det.

på fester är det väl trevligt dock om det är någon snygg som börjar prata med en osv. men fortsätt inte om den inte verkar intresserad, då blir det bara obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer gillar inte att bli raggad på [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

+ man måste nog vara ganska konstig för att göra så. sluta med det.

haha nä det tänker jag inte göra. klart jag slutar om den ej varkar intresserad. tycker att svenskar borde bli mer öppna asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mussolini:

tryck här om du har en kuk (Du röstade på detta alternativ)

kravfyllt tryck i bakhuvudet, skrumpet och åtsnört och ibland roande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mussolini:

tryck här om du har en kuk (Du röstade på detta alternativ)

Jag kör en Glenn Hysén.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Tjejer gillar inte att bli raggad på [zzz]

*Av dig.


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

*Av dig.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

*Av dig.

Är jag för snygg lr? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Är jag för snygg lr?

Yess! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mussolini:

tryck här om du har en kuk (Du röstade på detta alternativ)

Något däremellan. Kan vara trevligt när folk tar kontakt på något stilfullt sätt men att bara komma fram och tydligt ragga? Nej.

Hade antagligen svarat annorlunda om detta inträffade varje dag dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, kanske skulle ha läst mer än bara frågan.

mussolini:

vad skulle ni tjejer tycka om nån neger (som ser helt ok ut) kom fram till er och raggade?

Men whatevs, hudfärg/bakgrund osv spelar ju ingen roll. Känner dock lite "åh nej stick och brinn" om personen i fråga inte kan prata bra svenska.


   
SvaraCitera
Paseo

Det beror sig på vad man menar med ragga.
Men asso tar det som en komplimang även om jag är intresserad lr inte. Blir inte sur.
Om inte personen som raggar är sjukt ohyfsad men du verkar ju inte va det så.


   
SvaraCitera

mussolini:

nej fett jobbigt

röstade fel
det är oftast rätt jobbigt med folk som inte förstår gränser och ointresse. man kan faktiskt vara ointresserad även om man är trevlig och besvarar, som vissa idioter inte verkar förstå. typ 30+ snubbar som tror att de kan få något av att vara sliskiga på tunnelbanan och springa efter en och "men jag vill bara lära känna dig".

oftast är det jobbigt med någon som börjar ragga på en för att man ser bra ut (är ju bara det personen kan utgå från) ute på stan lr så. trevligare om de faktiskt bara vill prata om något jag läser eller bär på bara för att vara trevliga. då behöver det inte betyda något utöver att det är kul.

men ute på fest lr så är det mer okej. prata inte om utseende eller nåt i den stilen, skämta gärna, prata om något du tycker är intressant, kan vara allt från musiken som spelas just då till.. öh, ah, ditt band. men visa så klart intresse i henne också. var INTE för på men ge inte upp direkt heller. läs av kroppsspråket, är de inte alls intresserade så märker du det. typ att de vänder sig bort från dig eller kollar åt andra håll eller whatever. se till att du driver på diskussionen till en början så det inte blir tyst, sen flyter det förhoppningsvis på.

när en snubbe visar mer intresse i att prata med mig än mitt utseende/att knulla mig; DÅ är det faktiskt rätt trevligt. sen kanske det inte funkar på alla tjejer, jag utgår bara från mig själv just nu, så man får testa sig fram.

alltså herregud, varför svarade jag seriöst och långt på detta?

mussolini:

inte direkt typisk blatte men vafan vad skulle ni tjejer tycka om nån neger (som ser helt ok ut) kom fram till er och raggade?

lol wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Något däremellan. Kan vara trevligt när folk tar kontakt på något stilfullt sätt men att bara komma fram och tydligt ragga? Nej.

nä inte bara komma fram och ragga men jag brukar göra så att jag frågar nåt spontant eller säger nåt och om man får bra respons kanske typ fortsätta prata och sen fråga vad den heter och typ skaka hand behöver ju ej tydligt ragga men du kanske fattar......

nubbie:

Men whatevs, hudfärg/bakgrund osv spelar ju ingen roll. Känner dock lite "åh nej stick och brinn" om personen i fråga inte kan prata bra svenska.

ok men det känns som att det är nåt typiskt blattar gör att gå snacka med random tjejer ganska respektlöst också så tänkte att folk kanske kan vara lite fördumsfulla och tro att man ska vara respektfull som de typiska "blattarna"


   
SvaraCitera