Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: hur ofta tittar ni på ert könsorgan?


Ämnesstartare

* Då menar jag inte hur ofta ni ser ert kön, utan faktiskt tittar på det, liksom man studerar brösten eller resten av kroppen (t.ex. efter dusch).


   
Citera

CosaNostra:

Mer sällan/aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Nintendo:

Mer sällan/aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Tänk om det är något konstigt som växer där nere då? [shake]


   
SvaraCitera

CosaNostra:

(Jag är kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Någon gång i månaden (Du röstade på detta alternativ)

Undersöker. Kolla så att allt stämmer.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Tänk om det är något konstigt som växer där nere då?

Ptja, då får min sambo säga till [sad] Han kan ju se den från bättre vinklar dessutom! [wink]


   
SvaraCitera
höna

CosaNostra:

Mer sällan/aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ptja, då får min sambo säga till Han kan ju se den från bättre vinklar dessutom!

Den där? [shake]


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Mer sällan/aldrig (Du röstade på detta alternativ)

sett en gång

och varför har du så få svarsaltenativ? du har 10 platser, varför ej fylla dem med fler svar?
nu får vi ej veta vilka som aldrig sett sitt


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Mer sällan/aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Inte speciellt ofta, men ibland tar jag mig en titt för att se så att allt ser ut som det brukar


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Mer sällan/aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

och varför har du så få svarsaltenativ? du har 10 platser, varför ej fylla dem med fler svar?
nu får vi ej veta vilka som aldrig sett sitt

Sant, men jag visste inte inte hur många som skulle svara på undersökningen och då blir det så onödigt med typ 10 specifika alternativ och enstaka svar här och där [smile]

Men jag tvivlar på att man i (åtminstone) högre tonåren aldrig sett sitt kön som tjej [surprised] Den siffran kan inte vara stor, eller?


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Men jag tvivlar på att man i (åtminstone) högre tonåren aldrig sett sitt kön som tjej Den siffran kan inte vara stor, eller?

"jag tvivlar att det finns några rasister kvar i sverige så nu kan vi lägga alla pengar på nya parker istället"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

"jag tvivlar att det finns några rasister kvar i sverige så nu kan vi lägga alla pengar på nya parker istället"

? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det, den här gamla undersökningen... Tycker det var alldeles för få som svarade på denna [surprised] Se om det blir ändring nu!


   
SvaraCitera