Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, hur ser ni på detta?


Ämnesstartare

Säg att du har samlag med någon, han drar ut den och vill att du ska suga.
Gör du det trots att han har dina safter på kuken? Ifall du aldrig testat så rösta på det alternativ du känner spontant att du tror du skulle välja ifall killen ville att du ska ta den i munnen när du haft den inne i dig.


   
Citera
mynona

Blir nyfiken på om du skulle göra detsamma i motsvarande situation, synd att det är OT


   
SvaraCitera

Med tanke på att jag utan problem låter honom slicka mig vore jag ju lite av en hycklare om jag vägrade. Om jag inte vill suga av honom hade det antagligen berott på att jag inte ville just då, och inte på grund av mina "safter" (usch, vilket ord).

Dock så smakar det ju ganska annorlunda, och det kan kännas lite konstigt att veta hur man smakar. Förvirrad


   
SvaraCitera

Intressant fråga. 


   
SvaraCitera

Alla jag har knullat med har gjort det efter den har varit i antingen röven eller fittan xD 


   
SvaraCitera

Amen va, det är ju hett. Klart hon gör. 


   
SvaraCitera

Förvirrad


   
SvaraCitera
mens
 mens

Ni tre som röstat på att det är lite äckligt, varför gör ni det då? Uhuh tjejer måste sluta vilja behaga män hela tiden.


   
SvaraCitera

mens:
Ni tre som röstat på att det är lite äckligt, varför gör ni det då? Uhuh tjejer måste sluta vilja behaga män hela tiden.

Tänk allt vi gör för er skull da!


   
SvaraCitera

KUK: Alla jag har knullat med har gjort det efter den har varit i antingen röven eller fittan xD

Fantasikvinnor räknas inte.


   
SvaraCitera

jessijess:

Fantasikvinnor räknas inte.

Hahahaha!


   
SvaraCitera
Cobrak

Om safterna smakar en blandning av exotiska frukter, varför inte? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

jessijess:

Fantasikvinnor räknas inte.

dom är inte fantasi xD


   
SvaraCitera