Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, hur vill DU bli slickad?[wink]


Ämnesstartare

Geigerzähler:

det kan vara skönt, men jag gillar inte att ha någons ansikte där bara.

Okej 🙂 ... kan förstå dig på ett sätt, men, jag säger det här helt utifrån mig själv, om jag var tjej så skulle jag kanske känna mig olustig också om jag hade någon där nere, det kanske har med självkänslan att göra? Jag vet ju inte alls vad för person du är, men, skulle ju kunna vara det? 🙂


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Fast du kanske inte har tyckt om personen sådär jääääääääääättemycket?

Jo, tycker ÄNDÅ att det är obehagligt. Nästan lika obehagligt som att bli tagen på ryggen. [no-no]


   
SvaraCitera

Dominatus:

skulle ju kunna vara det?

Det är det nog med 100% säkerhet.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Jag tror inte att det är så ovanligt.

stämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter duschen. Annars så vill jag inte. Och hur? Ja, försiktigt och helst slipper jag näsan på klittan.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Jo, tycker ÄNDÅ att det är obehagligt. Nästan lika obehagligt som att bli tagen på ryggen. [no-no]

HAHA eller petad hårt på armen

eller:

Dominatus:

slicka henne på olika ställen

det KITTLAS!!!


   
SvaraCitera

Tycker inte om det alls. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är det nog med 100% säkerhet.

Okej, då förstår jag helt, och det är kanske en sak som blir bättre med tiden helt enkelt. Vem vet, du kanske kommer i framtiden bli en missbrukare av det rentav [wink]. Skämt åsido så, killen är ju där i alla fall för han gillar dig och din kropp, vill vara nära, och om jag utgår från mig själv så, vill höra dig njuta. Men som sagt, det där med självkänslan är knepigt, och inget som ett par ord på ett forum hjälper en med.

Hoppas dock verkligen att din framtid blir slickrik 😉[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

det KITTLAS!!!

Hahah, ja det är ju olika från person till person! [bigsmile] Men märker man det så bör man ju inse att det är dags att återvända med tungan till mittpunkten igen för att ta bort distraktionen [smile][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och dessutom så är det keff att bli slickad. Tror inte många kommer utav det, tror de flesta tjejer endast lyckas komma på egenhand. Och annars så fejkar dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Och dessutom så är det keff att bli slickad. Tror inte många kommer utav det, tror de flesta tjejer endast lyckas komma på egenhand. Och annars så fejkar dom.

Nja det håller jag nog inte med dig om faktiskt, det är nog många som kommer av det och gillar det, sen så finns det ju orgasmer som är ytterst svåra att fejka 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dominatus:

Nja det håller jag nog inte med dig om faktiskt, det är nog många som kommer av det och gillar det, sen så finns det ju orgasmer som är ytterst svåra att fejka 🙂

Ok.
Har du en fitta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Ok.
Har du en fitta?

Nej, det har jag inte och ja visst kan du ha rätt, men endå, visst kan tjejen få orgasm, herregid. 🙂


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

som att bli tagen på ryggen. [no-no]

Åh usch. Jag tycker också det är obehagligt![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dominatus:

Nej, det har jag inte och ja visst kan du ha rätt, men endå, visst kan tjejen få orgasm, herregid. 🙂

Sanningen svider.

Ja visst kan tjejer få orgasm, och jag skulle bli ytterst förvånad om det inte kommer vara en eller annan tjej här i denna tråd snart och quota mig och mina inlägg och bestämt försvara att de VISST får orgasm utav en tunga som slickar dem över klitoris, eller utav att få kuk i röven, eller kanske fingrar i näsan.

Tjejer har gått o blivit så dumma att de tror att de MÅSTE tycka allting är skönt och DE MÅSTE behaga killen och tycka om allt som han tycker om. Och fast han kanske inte tycker om det så mkt (som att tex slicka fitta, så kommer hon ändå att låtsas tycka om det, för att han ska känna att hangör någon nytta, eller för att fittslickeri i allmänhet ska uppskattas utav tjejer).

Kanske någon enstaka person i världen lyckas få orgasm utav att få sin fitta slickad. Dock så är det inte jag, och inte heller någon tjej som jag någonsin pratat sex tillsammans med, vilket inte är ovanligt att jag gör, pratar sex med andra tjejer. Och inte då bara unga, utan i alla åldrar.

En sak som jag tror de flesta tjejer också har gemensamt är att om de verkligen ska kunna uppnå orgasam så behöver de ligga absolut stilla och spänna sig (framförallt i benen) och ligga lång rakt med benen när de samtidigt onanerar. Vilket är helt omöjligt vid samlag eller slickeri.

Tack å hej.


   
SvaraCitera