Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, hur vill ni att en killer tar kontakt?


Ämnesstartare

Hej alla glada!

Det är så att jag vill ha lite tipps på hur man tar kontakt med en tjej. Vad skulle ni tjejer uppskatta om en kille gjorde då han tar kontakt med er? Ska man försöka vara originell eller vanlig och ta kontakt via etc. facebook?

Det är nämligen såhär att jag är lite smått intresserad utav en tjej vars blogg jag har börjat läsa en del nu på slutet då vi har en gemensam vän. Det har visat sig att vi har en del gemensamma intressen så som att spela instrument och musik annars, sen även fotografi och vi delar även samma tro, vilket innebär att vi båda är kristna. Så det har väl en del bidragande faktorer till att jag har blivit intresserad. Sen är det säkert också för att hon är nå så otroligt vacker!

Under höstlovet så ska vi ett gäng åka till den stad där hon bor för att delta i en ungdomskonferens som kyrkan som hon är med i håller i.

Så för att bädda in frågorna ovan i min situation.

Låt säga att vi blir presenterad för varandra genom vår gemensamma vän... hur utvecklar man det på ett bra sätt efteråt? Ska man adda på facebook/MSN eller liknande? Eller ska man säga "Hej" när möts i korridoren och sedan gå vidare till MSN etc.? Eller ska man om man ser henne sitta med sina kompisar i cafeterian gå och säga något och slå sig ner och starta en konversation?

Så vad skulle ni tjejer uppskatta? Vad är det bästa sättet att ta kontakt med er för att ni ska bli intresserad?

Kom även gärna med egna versioner hur man kan gå till väga [y]

//MrMetrixa


   
Citera

Lämnar lappar


   
SvaraCitera

En killer [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

helst inte eller, i god tid :s


   
SvaraCitera

Sagitta:

Lämnar lappar

Hade blivit superlycklig om någon lämnade hemliga snälla lappar åt mig. Hade definitivt fungerat! [blush]


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Tjejer, hur vill ni att en killer tar kontakt?

Va? En mördare? [confused]


   
SvaraCitera

Jag trodde att detta var en pervers tråd för de som ville ha kontakt med en killer, var bara därför jag klickade på den[blush]


   
SvaraCitera

Capture:

Hade blivit superlycklig om någon lämnade hemliga snälla lappar åt mig. Hade definitivt fungerat! [blush]

Men eller hur, det är hus mysigt som helst. [blush]


   
SvaraCitera

Rawr. Han får gärna vara lite stalkig och utnyttja mig innan jag mördas.


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Ska man adda på facebook/MSN eller liknande?

nej...

MrMetrixa:

Eller ska man säga "Hej" när möts i korridoren

ja

MrMetrixa:

och sedan gå vidare till MSN etc.?

nej skit i msn datorer är kass

MrMetrixa:

Eller ska man om man ser henne sitta med sina kompisar i cafeterian gå och säga något och slå sig ner och starta en konversation?

ja eller vara med i deras konversation

MrMetrixa:

Så vad skulle ni tjejer uppskatta? Vad är det bästa sättet att ta kontakt med er för att ni ska bli intresserad?

skulle uppskatta att du är snygg och pratar, om vad som helst typ


   
SvaraCitera

ändrade mig jag vet inte kan du försöka att vara lite cool istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes] Att man för en gångs skull förväntade sig att folk skulle svara något seriöst... Aja, ''tja/hej/tjena'' och snacka om nåt borde funka.


   
SvaraCitera

Tickstart:

En killer [blush]

Joey Killer?[blush]


   
SvaraCitera
kachin

hemliga lappar, gärna i form utav häftiga flygplan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag trodde att detta var en pervers tråd för de som ville ha kontakt med en killer, var bara därför jag klickade på den

Haha, märkte att jag hade skrivit så nu [crazy]

Capture:

Hade blivit superlycklig om någon lämnade hemliga snälla lappar åt mig. Hade definitivt fungerat!

Ja det vore ju en bra idé... dock så tror jag inte att det kommer att fungera så jätte bra under konferensen då det var ca två tusen ungdomar där förra året och det kommer nog att bli fler i år... annars är det en bra idé!

ennie:

ja eller vara med i deras konversation

Jo det skulle man ju kunna göra, dock det enda problemet jag ser i det är att det kan vara lite jobbigt då alla hennes kompisar är närvarande... pressen ökar betydligt då känns det som [crazy]


   
SvaraCitera

vad du än gör, säg inte att du gillar nån och sen knullar nån annan nästa vecka !

förlåt har precis blivit dumpad


   
SvaraCitera