Aviseringar
Rensa alla

Tjejer i gymnasiumet fula ?


Ämnesstartare

Är det bara jag som tycker att tjejer efter 14 ,15 börjar bli MYCKET fulare. Jag går i 9:an och jag tycker det var en stor skillnad på hur tjejerna såg ut när dom gick i 8:an jämfört med 9:an ( dom blev fulare)

Till min otroliga skräck så såg jag hade jag hade fått hem 25 reklam blad på olika gymnasium, självklart var jag tvungen att läsa igenom alla 25 styckena och till min stora förvåning så hittade jag INGA snygga tjejer alls på dom där bilderna! INGA!

Då undrar jag , stämmer min ekvation ?

tjejerna i 7:an HETA! tjejerna i 8:an HETA tjejerna i 9:an lite fulare tjejerna i första ring skit fula !!


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Ja,vem väljer inte gymnaie utefter hur snygga tjejerna är?


   
SvaraCitera

nejdå tjejer är som snyggast i gymnasiet och ett tag framåt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe jo jag kanse förstår att det låter lite "pedo bear" . Men jag är faktiskt helt seriös, är det ingen annan som tycker att tjejerna "anstränger " sig lite mindra i t.e.x 9:an.


   
SvaraCitera

du gillar små flickor ,bara att inse.


   
SvaraCitera
B3ll4

Det är iallafall tvärtom när det gäller killarna, tycker jag [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Ja,vem väljer inte gymnaie utefter hur snygga tjejerna är?

Ja vad annars ska man välja efter ? Ursäkta om jag inte vill gå på ett gymnasium med massa arga kommunister som aldrig sminkar sig.


   
SvaraCitera

SvenÄrMinVän:

Ursäkta om jag inte vill gå på ett gymnasium med massa arga kommunister som aldrig sminkar sig.

[love]


   
SvaraCitera

SvenÄrMinVän:

tjejerna i 7:an HETA! tjejerna i 8:an HETA tjejerna i 9:an lite fulare tjejerna i första ring skit fula !!

har du trillat av stolen lr? Det ör oftast i första ring som tjejerna blommar ut och börjar gestalta kvinnor ist för nån jävla fjortis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenÄrMinVän:

Ja vad annars ska man välja efter ? Ursäkta om jag inte vill gå på ett gymnasium med massa arga kommunister som aldrig sminkar sig.

Vad fan dillar du om? Sådana som du borde i få gå gymnasium. Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

nejdå tjejer är som snyggast i gymnasiet och ett tag framåt[blush]

Är det värklingen så? Har väldigt svårt att tyda om du är ironisk tack vare din smiley . Licksom hur kommer den där in i bilden och vad betyder den? ( [blush] )


   
SvaraCitera

0008:

Vad fan dillar du om? Sådana som du borde i få gå gymnasium. Idiot.

well spoken !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0008:

Vad fan dillar du om? Sådana som du borde i få gå gymnasium. Idiot.

Jag tar för givet att du själv är en kommunist eftersom du är arg och du vill förbjuda saker.


   
SvaraCitera

SvenÄrMinVän:

Är det värklingen så? Har väldigt svårt att tyda om du är ironisk tack vare din smiley . Licksom hur kommer den där in i bilden och vad betyder den? ( )

är sant


   
SvaraCitera