Aviseringar
Rensa alla

Tjejer i killkäder / Killar i tjejkläder


givememynameback:

Ja (jag är tjej och INTE homosexuell) (Du röstade på detta alternativ)

Ok är det ju alltid, men det betyder väl inte att det är så snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givememynameback:

Ja (jag är tjej och INTE homosexuell) (Du röstade på detta alternativ)

Kan vara väldigt hett, fast det beror ju på vad för kläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givememynameback:

Ja (jag är tjej och INTE homosexuell) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givememynameback:

Ja (jag är kille och INTE homosexuell)

givememynameback:

jag gör det (killar och tjejer) (Du röstade på detta alternativ)

Gör inte det så mycket nu; det är jobbigt och tråkigt... men till vardags kan jag ha tighta jeans (tjejmodell?/unisex?) och skjortor (i tjejmodell? och vanliga givetvis). Sen har jag rätt långt hår. Men klär mig mest bara i random snygga jeans typ och random mönstrad skjorta eller ibland någon annan tröja kanske med dragkedja eller någon tjock eller så. Vet inte. Orka.

givememynameback:

Tycker ni killar det är "fint/sexigt" när tjejer har killkläder?

Bryr mig typ inte, men jag tycker klart det är sexigare med tjejiga kläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givememynameback:

Ja (jag är kille och INTE homosexuell) (Du röstade på detta alternativ)

Image


   
SvaraCitera

McLuver:

Tjejer i killkläder är fula och feta och äckliga.

Jag vet tjejer som klär sig i killkläder och ser hur bra ut som helst. [party]


   
SvaraCitera

McLuver:

Tjejer i killkläder är fula och feta och äckliga.

McLuver:

tjejer som klär sig i killkläder är allmänt äckliga och ofräscha.

Helvete vad det haglar fördomar här.. Kan väll dock inte annat än att totalt INTE hålla med dig.

Du utgår ifrån att en tjej som har killkläder är en tjej som med automatik inte har utseendet med sig.. och är överviktig och inte bryr sig om hur de ser ut. En sådan person är knappast vacker i tjejkläder heller..

Tjejer som kör med killkläder tycker jag ofta kan vara mycket mer attraktiva än andra som har tjejkläder. T.ex. ett par lite halv baggy cargo-brallor/shorts, en snygg Hoodie, och ett par streetskor. Hur snyggt kan inte de vara? =) samt bekvämt för personen som bär det?

Btw: Jag röstade JA på frågan.. För vem fan bryr sig? Låter personer välja själva vad de vill ha på sig och är bekväm med.


   
SvaraCitera

klart man ska kunna klä sig i motsatta könets kläder, varför ska man begränsa sig, hittar man nåt snyggt så ska man väl inte behöva skita i att köpa det bara för att det råkar vara på killsidan.
ja det är väl mer accepterat att tjejer klär sig i killkläder men å andra sidan så ser vissa killkläder som finns nu rätt tjejiga ut...väldigt tighta jeans osv, väldigt V-ringade t-shirts. men det finns många som blir "upprörda" när man som tjej går i killkläder,så helt ok är det visst inte.

McLuver:

Tjejer i killkläder är fula och feta och äckliga.

jag klär mig i killkläder och jag är snygg och inte det minsta fet. men jag är nog ett undantag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera