Aviseringar
Rensa alla

Tjejer knullar inte, de blir knullade


Ämnesstartare

mynona:

Tja, din fråga var: "Rätt eller fel?" Mitt svar är: "Fel". Som tjej kan man ju lika gärna trycka in kuken i sig som att få den intryckt. 

Tar du kuken i handen och drar i den eller? Mycket glad


   
SvaraCitera
mynona

bertrimmarpåstjärt:

Tar du kuken i handen och drar i den eller? Mycket glad

Man kan sätta sig på den! Det beror på ställningenTumme upp Förstår inte riktigt varför du har en syn på sex där kvinnan förutsätts vara en passiv fisk som bara ligger slapp och tar emot. Mycket glad Det tyder så att säga inte på någon större entusiasm från kvinnans sida. 

Men som sagt: 

mynona: din fråga var: "Rätt eller fel?" Mitt svar är: "Fel".


   
SvaraCitera

mynona:

Man kan sätta sig på den! Det beror på ställningenTumme upp Förstår inte riktigt varför du har en syn på sex där kvinnan förutsätts vara en passiv fisk som bara ligger slapp och tar emot. Mycket glad Det tyder så att säga inte på någon större entusiasm från kvinnans sida. 

Men som sagt: 

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_submission


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Man kan sätta sig på den! Det beror på ställningenTumme upp Förstår inte riktigt varför du har en syn på sex där kvinnan förutsätts vara en passiv fisk som bara ligger slapp och tar emot. Mycket glad Det tyder så att säga inte på någon större entusiasm från kvinnans sida. 

Men som sagt: 

Och du kan stöta emot med rumpan under doggy. Det är fortfarande du som blir påsatt.


   
SvaraCitera

detta:

Nachac:

Sex är en ömsesidig handling, annars brukar det kallas våldtäkt.

Nachac:

Inte ens i dina drömmar är du säker.

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

bertrimmarpåstjärt:

Och du kan stöta emot med rumpan under doggy. Det är fortfarande du som blir påsatt.

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma? Vi har olika definitioner. Din fråga var: "Rätt eller fel?" Det är en smakfråga. Enligt din åsikt är svaret: "Rätt". Enligt min åsikt är svaret: "Fel". Förstår inte riktigt hur mycket längre du väntar sig att man kan komma i en fråga som handlar om personliga definitioner. 


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_submission

Jag vet att man kan vara både undergiven och dominant som preferens oavsett kön. Jag tror rentav att vi har talat om det tidigare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag vet att man kan vara både undergiven och dominant som preferens oavsett kön. Jag tror rentav att vi har talat om det tidigare. 

Dock betydligt vanligare att kvinnor är undergivna och män är dominanta.


   
SvaraCitera
mynona

bertrimmarpåstjärt:

Dock betydligt vanligare att kvinnor är undergivna och män är dominanta.

Ja det vet jag att det är. Förstår fortfarande inte riktigt varför du försöker övertala mig att tycka att kvinnor blir knullade och män knullar när det är en subjektiv smakfråga. Det blir ganska ansträngt och genomskinligt. 


   
SvaraCitera

mynona:

Jag vet att man kan vara både undergiven och dominant som preferens oavsett kön. Jag tror rentav att vi har talat om det tidigare. 

Det vanligaste att tjejer är undergivna. Det handlar om ett socialt samspel där tjejen undergiver sig mannen. Vem som är på topp eller vem som gör mest under sexakten spelar mindre roll. Menar inte att jag tycker det ska vara på något visst sätt men det är nog en förklaring till synen att tjejer skulle bli knullade och inte tvärtom.


   
SvaraCitera

Så lesbiska tjejer knullar aldrig? 🙂


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

Det vanligaste att tjejer är undergivna. Det handlar om ett socialt samspel där tjejen undergiver sig mannen. Vem som är på topp eller vem som gör mest under sexakten spelar mindre roll. Menar inte att jag tycker det ska vara på något visst sätt men det är nog en förklaring till synen att tjejer skulle bli knullade och inte tvärtom.

Ja, jag vet att det är vanligare och varför. Jag definierar fortfarande inte ett knull som att kvinnan per nödvändighet skulle bli "knullad" därför att hon blir penetrerad. Jag förstår att Bert gör det, men definitionerna är olika och beror nog på olika syn på sex, antar jag. Det blir ganska barnsligt att försöka tvinga fram någon slags generell sanning. 


   
SvaraCitera

mynona: Jag definierar fortfarande inte ett knull som att kvinnan per nödvändighet skulle bli "knullad" därför att hon blir penetrerad.

?

Bööööörg: Det handlar om ett socialt samspel där tjejen undergiver sig mannen. Vem som är på topp eller vem som gör mest under sexakten spelar mindre roll.

?

mynona: Det blir ganska barnsligt att försöka tvinga fram någon slags generell sanning.

Hn försökte väl inte tvinga fram någon sanning utan försökte se hur andra på forumet tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja det vet jag att det är. Förstår fortfarande inte riktigt varför du försöker övertala mig att tycka att kvinnor blir knullade och män knullar när det är en subjektiv smakfråga. Det blir ganska ansträngt och genomskinligt. 

Det är inte ovanligt att tjejen vill bli dragen i håret, smiskad, förnedrad och totalt dominerad i sänghalmen. Tjejer som är PK i vardagen kan vilja bli kallade hora och slyna i sängen medan dom blir upprumpade - och gå igång på det.


   
SvaraCitera
Exner

Den här distinktionen är inte relevant - du vill bara provocera.


   
SvaraCitera