Aviseringar
Rensa alla

Tjejer kvar i relation men inte längre attraherade?


Ämnesstartare

Hur ofta händer det eg att en tjej är kvar i en relation en längre tid utan att vilja ha sex alls?

Och varför?


   
Citera

Hon är tillsammans med killen för att öka värdet på sig själv.
En tjej som är upptagen vill andra killar ha.
Det man inte kan få vill man ha.
Hon hittar en bättre kille än den hon har.
Hon stannar med den nya killen och har sex non stop [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deras förhållande handlar inte om sex? [rolleyes]
Du vet, allt i livet cirkulerar inte kring sex och det går att vara lycklig/känna sig till freds med livet utan att ha sex, även om man är i en parrelation med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som sagt allt handlar inte om sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Deras förhållande handlar inte om sex?
Du vet, allt i livet cirkulerar inte kring sex och det går att vara lycklig/känna sig till freds med livet utan att ha sex, även om man är i en parrelation med någon.

när man väl fått killen behöver man inte pina sig med sex längre. då är han ändå fast.


   
SvaraCitera

Hon kanske är kille som min tjej? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Deras förhållande handlar inte om sex?
Du vet, allt i livet cirkulerar inte kring sex och det går att vara lycklig/känna sig till freds med livet utan att ha sex, även om man är i en parrelation med någon.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång om året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som klorofylöl sa, en gång om året, men aldrig för sällan. Även löjrom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte varför du undrar detta

ngt fel på dig eller??


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur ofta händer det eg att en tjej är kvar i en relation en längre tid utan att vilja ha sex alls?

Och varför?

min nuvarande partner hade samma problem med sitt ex..
efter 2års förhållande sa hon "sex är int kul längre, jag vill int.." å höll på å säga så i 3mån, tills han upptäckte att hon varit otrogen i typ flera månader...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, sånt här är ju verkligen inte roligt. Jag menar det är ju såklart ok om ens partner säger att han/hon har tröttnat på sex (även om det kan kännas rätt skumt om man haft det förut, och njutit av det), men att få reda på att anledningen är att han/hon är otrogen, fyfan säger jag bara


   
SvaraCitera

Palett:

men att få reda på att anledningen är att han/hon är otrogen, fyfan säger jag bara

ja fyfan... då var det verkligen "ja, jag ljög, jag älskar sex men du var kass så jag gick till några andra".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

min nuvarande partner hade samma problem med sitt ex..
efter 2års förhållande sa hon "sex är int kul längre, jag vill int.." å höll på å säga så i 3mån, tills han upptäckte att hon varit otrogen i typ flera månader...

Jo är oftast såhär det är, trodde även tjejerna kunde inse det, SPECIELLT att dom skulle inse det.

Istället kommer det en massa idealistiska femminister och skriver om något som kanske gäller för 0.5% av alla förhållanden.

Palett:

men att få reda på att anledningen är att han/hon är otrogen, fyfan säger jag bara

Haha verkligen, men detta är ju vanligt när tjejen inte vågar göra slut. Hade själv en tjejkompis med den här "tendensen". Hon höll ihop med killen(inget sex) tills hon va säker att hon hittat en ny.

Mitt bästa "knep" när jag känner att förhållandet går åt det hållet är att inte kontakta eller ta emot tjejens samtal etc på 1-2 veckor.

Då blir tjejen helt "wtf jag förlorade min första kille" och försöker få tillbaks en istället. Fungerar mycket bra faktiskt^^

oerfaren:

"ja, jag ljög, jag älskar sex men du var kass så jag gick till några andra".

Tror d mer handlar om att killen börjar toffla sig etc, man kan fortfarande ha bra sex med en toffel liksom, men attraktionen måste finnas, eller så är han inget att skryta framför kompisarna med längre, vissa förfaller ju i förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Deras förhållande handlar inte om sex?
Du vet, allt i livet cirkulerar inte kring sex och det går att vara lycklig/känna sig till freds med livet utan att ha sex, även om man är i en parrelation med någon.

Men frågan är varför man ett förhållande med mycket sex helt plötsligt slutar att ha sex.


   
SvaraCitera