Aviseringar
Rensa alla

Tjejer! Längd på kille?


Ämnesstartare

Läste den andra tråden om det här och tänkte att det kunde vara intressant att veta vilken längd på killar tjejer föredrar.


   
Citera
Ämnesstartare

finns inget jg typ "föredrar" lr så men gärna ngn jag når så att jg ej behöver krama hans mage lr så typ hehe mvh 157cm Rodnar

röstade 170


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror det beror på hur lång tjejen själv är. Men få tjejer vill ha killar som är kortare än de själva.


   
SvaraCitera
duden

Hoppas många röstar på 170 cm Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

170 nu men om jag blir typ 175 vill jag att han häldre  ska vara 190


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvånande resultat.. 


   
SvaraCitera
Yaren

Niklas:
Förvånande resultat.. 

Håller med! 

Jag röstade 190. Även om jag avskyr "killen ska vara längre"-normen. Annars tycker jag längd är obetydelsefullt. Skulle lika gärna kunna dejta en grabb på 170. 


   
SvaraCitera

Är 160 så föredrar nog att killen är 170, men det är ju inte någon avgörande detalj 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser int bra ut 🙁


   
SvaraCitera

Jag hoppas på att många röstar 170 Rodnar


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

utan tvekan 190! Då jag är 182 så skulle det vara skönare om killen är längre. 


   
SvaraCitera

Det är ingen dealbreaker om killen är 170. Föredrar dock 190 eftersom jag själv är 168


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Håller med! 

Jag röstade 190. Även om jag avskyr "killen ska vara längre"-normen. Annars tycker jag längd är obetydelsefullt. Skulle lika gärna kunna dejta en grabb på 170. 

Hade lika gärna kunnat dejta någon som var 190, fast då hade han varit 35 cm längre än jag så skulle nog föredra 170 då.


   
SvaraCitera

Då är jag i perfekt i längd  1.80 :3 


   
SvaraCitera
Yaren

titanicfanatic:

Hade lika gärna kunnat dejta någon som var 190, fast då hade han varit 35 cm längre än jag så skulle nog föredra 170 då.

Naaaw du var inte stor! <3 


   
SvaraCitera