Aviseringar
Rensa alla

TJEJER MED MAGRUTER??


nja [cute]


   
SvaraCitera

emmalalala:

Bifogade bilder

Räknas det där som magrutor ens?[shake]


   
SvaraCitera

Burger:

http://tinyurl.com/c7xreo6

whaa.... hahaha va fan äre med hennes kropp? måtte de vara dåligt försök i photoshop

Ont: Jag gillar tjejer med muskler, men inte för mycket.


   
SvaraCitera

Gillar inte magrutor på tjejer, tycker inte att det är snyggt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magrutor är bäääst, älskar det! Tjejer eller killar spelar ingen roll, men magrutor ska de va! Sen ser magrutor olika ut, vissas är inte så fina dock men ändå, man ser ju vältränad ut!


   
SvaraCitera

Inte så värst.


   
SvaraCitera

man ska inte ha magrutor man ska vara fet och stark


   
SvaraCitera

willen15-19:

fet och stark

tänk om man är fet och svag då?


   
SvaraCitera

sjukt äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är skit snyggt om tjejer har magrutor så som på bilden! Men det kanske är för jag själv har såna som på bilden. Eller nä mina syns lite mer.


   
SvaraCitera

Hellre magrutor på babes än valkar eller mage som putar ut.


   
SvaraCitera
Kokoo

Lite magrutor är okej, men inte för mycket, ser bara dumt ut :S


   
SvaraCitera

det där är inte magrutor


   
SvaraCitera

Ruter: 1. substantiv (även om ett kort i den färgen) 2. Käckhet, gåpåaranda.


   
SvaraCitera

kebu12:

Räknas det där som magrutor ens?

Avregistrerad:

Men om man har magrutor så har man muskler.Jag har inga muskler utan är gjord helt utav ben och ballistisk gel.

Kanske inte alla vet men ALLA har magrutor. Under fettlagren har Alla magrutor, må de vara små men de finns där, testa spänn magen och ta tag och peta lite. [cool]

Btw, vet någonting här om Dagligt Kalori-intag, och vad som kanske är lagom Net-kalorier vid regelbunden träning?

Det varierar ju för alla, mellan 1300-3000 beroende på om man tränar/sitter still, är kvinna/man, kort/lång.

Är En kort aktiv liten filur.. och äter väl genomsnittigt 1300/dag.

Sen tränar jag 2-4ggr i veckan (beroende på om jag vilar 2 dagar i sträck och struntar i en träning tillexempel. Vid varje träningstillfälle bränner jag omkring 400-500.

1300 - (1800 + 500) = -1000

1300 (för jag är jag) minus 1800 (resterande dagligt intag, som jag "inte behöver, med min kroppsbyggnad"
Och 500 för det jag bränner.

Då hamnar mina Net-kalorier -1000..ca.

(De dagar då jag inte tränar är det ju inte samma siffror men kaloriintaget är ju ungefär detsamma varje dag som sagt)

Endel säger att det är svält (för dem kanske), å endel säger att det är Normalt, spec vid träning.

Men VET någon faktiskt någonting ?

Vet någon i det här forumet? Eller vet någon nått annat ställe jag kan vända mig till för att få mer exakta svar?[tard]


   
SvaraCitera